تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

تمدید گواهینامه بین‌المللی استاندارد (ایزو) در حوزۀ سیستم‌های مدیریت کیفیت در بیمه سرمد

شرکت بیمه سرمد موفق به تمدید گواهینامه بین‌المللی استاندارد (ایزو) در حوزۀ سیستم‌های مدیریت کیفیت شد.


اقتصاد۲۴- در هفتۀ پایانی اسفندماه سال جاری، در راستای تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت (ISO۹۰۰۱) و سیستم مدیریت ریسک (ISO ۳۱۰۰۰) و مشتری‌مداری (ISO۱۰۰۰۲, ISO ۱۰۰۰۳, ISO ۱۰۰۰۴) ممیزی مراقبتی دوم جلساتی با حضور مدیران شرکت بیمه سرمد برگزار شد و گواهینامه‌های ISO بدون هیچ‌گونه عدم انطباقی تمدید گردید.

بیمه سرمد از سال ۱۳۹۷ در جهت بهبود کیفیت ارائۀ خدمات به مشتریان استاندارد‌های سیستم مدیریت کیفیت و مدیریت ریسک را در سازمان پیاده‌سازی نمود و گواهینامه مربوطه را دریافت کرد. همچنین برای اولین بار از سال ۱۴۰۰ به دلیل اهمیت بیشتر مشتریان و نیاز و انتظار ذی‌نفعان، شرکت تصمیم به دریافت استاندارد‌های مشتری‌مداری گرفت و موفق به اخذ گواهینامه‌های مربوطه گردید.

گفتنی است ممیزی مراقبتی بیمه سرمد توسط شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (TUV AUSTRIA) انجام شده است.

ارسال نظر