اقتصاد۲۴- در هفتۀ پایانی اسفندماه سال جاری، در راستای تمدید گواهینامههای سیستم مدیریت کیفیت (ISO۹۰۰۱) و سیستم مدیریت ریسک (ISO ۳۱۰۰۰) و مشتریمداری (ISO۱۰۰۰۲, ISO ۱۰۰۰۳, ISO ۱۰۰۰۴) ممیزی مراقبتی دوم جلساتی با حضور مدیران شرکت بیمه سرمد برگزار شد و گواهینامههای ISO بدون هیچگونه عدم انطباقی تمدید گردید.
بیمه سرمد از سال ۱۳۹۷ در جهت بهبود کیفیت ارائۀ خدمات به مشتریان استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت و مدیریت ریسک را در سازمان پیادهسازی نمود و گواهینامه مربوطه را دریافت کرد. همچنین برای اولین بار از سال ۱۴۰۰ به دلیل اهمیت بیشتر مشتریان و نیاز و انتظار ذینفعان، شرکت تصمیم به دریافت استانداردهای مشتریمداری گرفت و موفق به اخذ گواهینامههای مربوطه گردید.
گفتنی است ممیزی مراقبتی بیمه سرمد توسط شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (TUV AUSTRIA) انجام شده است.