تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۱۹ تير ۱۴۰۳
بررسی آخرین تغییرات قیمت طلا

سکه امامی به کانال ۳۹ میلیونی سقوط کرد

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ با کاهش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه نیز در تمامی قطعات، روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار به نیمه کانال پایانی کریدور پنجم سقوط کرده است.

اقتصاد ۲۴- قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ با وجود افزایش قیمت اونس جهانی طلا و همراه با افت قیمت دلار در روند نزولی بازگشایی شد. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز با افزایش پنج دلاری، با رقم ۲۳۶۴ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار نیز از شب گذشته، در معاملات پشت خطی با کاهش مواجه شده بود و به این ترتیب با آغاز معامات امروز در نیمه کانال پایانی کریدور پنجم نوسانی شده است.

قیمت نقره به گرمی ۶۰ هزار تومان رسید

قیمت اونس جهانی نقره امروز با ۳۰ سنت افزایش، روی رقم ۳۱ دلار و ۶ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۶۴۰ تومان افزایش، گرمی ۶۰ هزار و ۱۱۰ تومان به فروش رسید.

سکه‌های سنگین به کانال پایین‌تر سقوط کردند

قیمت سکه امامی امروز با ۷۲۶ هزار تومان کاهش، به کانال ۳۹ میلیونی سقوط کرد و با رقم ۳۹ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۴۳۰ هزار تومانی به کانال ۳۶ میلیونی سقوط کرد و روی رقم ۳۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: تلاقی امیدواری و رکود در بازار طلا/ اثر مثبت انتخابات بر قیمت سکه خنثی شد/ رکود دو ماهه در انتظار بازار طلا


همچنین قیمت نیم‌سکه و ربع‌سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان ثبت شدند و قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر از روز گذشته، با رقم ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا کاهشی شد

قیمت طلا امروز نیز در روند نزولی بازگشایی و نسبت به روز گذشته کاهشی شده است.. هر مثقال طلا با ۱۱۰ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۴ میلیون و ۵۳۴ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۳۵۵ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۲۴ هزار و ۱۴۵ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۳۱۱ هزار و ۵۷۷ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۸۰۵ هزار تومان، بهار آزادی ۵۰۷ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۵۹ هزار تومان، ربع سکه ۲۲۹ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۱۴ هزار تومان کاهش یافت

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر