تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

عزم مخبر برای مقابله با تخلفات وزارتخانه‌ها

به دنبال بخشنامه محمد مخبر سرپرست نهاد ریاست جمهوری مبنی بر ممنوعیت انتصابات و تغییرات در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و عدم تمکین برخی وزرا از این بخشنامه، خبرگزاری کار ایران (ایلنا) موضوع را پیگیری و به نتایج درخور تاملی رسید.

اقتصاد۲۴- یک مقام مطلع در وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن پرده برداشتن از تخلفات جدی در این وزارتخانه تصریح کرد: تخطی‌های جدی و قابل تاملی از بخشنامه آقای مخبر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته است، به نحوی که اتفاقا پس از صدور بخشنامه آقای مخبر استخدام‌ها و تغییرات گسترده‌ای در زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به ویژه در صندوق‌های تابعه صورت گرفته است.

براساس اطلاعات دریافتی این موضوع یعنی انتصابات و استخدام‌های دولت محدود به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نبوده و بخش‌های دیگری از دولت نیز دستور مخبر را نادیده گرفته اند که در موقع مقتضی ایلنا به این تخلفات خواهد پرداخت.

گزارش‌ها و اخبار دریافتی خبرنگار ایلنا حاکی از آن است که پس از تخطی از دستور سرپرست ریاست جمهوری، مخبر دستور لغو بسیاری از احکام استخدامی و انتصابات خارج از قاعده اخیر را صادر کرده است و با جدیت پیگیر اجرای بخشنامه صادره در خصوص عدم تغییر در دولت است.

بر همین اساس حجت الاسلام حسن درویشیان رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور نیز به کمک محمد مخبر آمده و اقدام به راستی آزمایی ادعای وزراء در خصوص لغو احکام صادره نموده است.


بیشتر بخوانید:فیلم/ مخبر:استقبال معناداری از دور دوم انتخابات صورت گرفته


از این رو با هماهنگی مخبر و درویشیان، با بسیاری از تخلفات در برخی از وزارتخانه‌ها برخورد شده و عزم سرپرست نهاد ریاست جمهوری جزم شده تا با سایر دستگاه‌های متخلف نیز برخورد شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظر