تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۳۰ تير ۱۴۰۳
اقتصاد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

همه آنچه باید از طرح «اعتبار ملی» بانک ملی ایران بدانید

طرح «اعتبار ملی» از جدیدترین این طرح‌های تسهیلاتی است که به منظور تامین منابع مالی ارزان قیمت برای اقتصاد خانوار‌ها در کشور طراحی شده است. این طرح به گونه‌ای تدوین شده است که همه اقشار مختلف بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شده و از تسهیلات آن با سهولت هرچه بیشتر استفاده کنند.

اقتصاد ۲۴- بانک ملی ایران با نزدیک به یک قرن تجربه و سابقه درخشان، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین بانک‌های کشور، همواره پیشگام در ارائه خدمات بانکی نوین بوده و متناسب با نیاز‌های مشتریان، نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و اجتماعی ایران ایفا کرده است. این بانک همچون ستونی استوار در نظام مالی کشور، به ارائه خدمات نوین و بین‌المللی پرداخته و همواره نقش بی‌بدیلی در پیشرفت و توسعه پایدار اقتصادی ایران داشته است.

بانک ملی ایران همواره سعی کرده تا با ارائه خدمات نوین و تسهیلات متنوع، نیاز‌های مالی و اقتصادی اقشار مختلف جامعه را برآورده کند و در این زمینه طرح‌های مختلفی را تاکنون ارائه کرده است.

طرح «اعتبار ملی» از جدیدترین این طرح‌های تسهیلاتی است که به منظور تامین منابع مالی ارزان قیمت برای اقتصاد خانوار‌ها در کشور طراحی شده است. این طرح به گونه‌ای تدوین شده است که همه اقشار مختلف بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شده و از تسهیلات آن با سهولت هرچه بیشتر استفاده کنند.

ویژگی‌های کلیدی طرح «اعتبار ملی»

شرایط وثایق و تضامین

یکی از مواردی که همواره نظام بانکی از آن رنج می‌برد و سپرده‌گذاران را نیز از آن گله‌مند هستند بروکراسی اداری مربوط به تسهیلات اعطایی است. در طرح «اعتبار ملی»، بانک ملی ایران امکانی را فراهم کرده است که متقاضیان بتوانند فرایند اخذ این تسهیلات را به صورت کاملا غیرحضوری طی کنند. بر این اساس متقاضیان با معرفی ضامن براساس رتبه اعتباری، بدون نیاز به ارائه چک، سفته و گواهی کسر از حقوق می‌توانند از تسهیلات این طرح بهره‌مند شوند.

واریز سریع تسهیلات

از دیگر مزایای طرح «اعتبار ملی»، واریز سریع تسهیلات به حساب متقاضیان است، بر این اساس تسهیلات پس از امضای قرارداد، در کمتر از ۳ ساعت به حساب مشتری واریز می‌شود.

میزان تسهیلات طرح «اعتبار ملی»

در طرح «اعتبار ملی» مشتریان بانک ملی ایران می‌توانند براساس امتیاز حساب خود، تا سقف ۵ میلیارد ریال از این تسهیلات برخوردار شوند.

نرخ سود و دوره بازپرداخت

نرخ سود ۱۴ درصد و دوره بازپرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه از دیگر ویژگی‌های طرح «اعتبار ملی» است.

چگونگی بهره‌مندی از طرح «اعتبار ملی»

همانطور که پیشتر اشاره شد نحوه بهره‌مندی از تسهیلات بانک ملی ایران غیرحضوری و از طریق سامانه «بام» است، لذا متقاضیان طرح «اعتبار ملی» می‌توانند با افتتاح حساب در بانک ملی و ثبت درخواست خود، از مزایای طرح مزبور استفاده کنند.

شرایط و ضوابط دریافت تسهیلات «اعتبار ملی»

مشتریان بانک ملی ایران برای دریافت تسهیلات طرح «اعتبار ملی» باید حداقل سه ماه از زمان افتتاح حساب‌شان گذشته باشد. سقف تسهیلات قابل اعطا به مشتریان بر اساس میزان امتیاز حساب و دوره بازپرداخت مشخص می‌شود.

مراحل دریافت تسهیلات در طرح «اعتبار ملی»

برای دریافت این تسهیلات مشتریان ابتدا باید حساب خود را از طریق سامانه بام به صورت غیرحضوری و یا با مراجعه به شعبه به صورت حضوری افتتاح کنند.

محاسبه امتیاز حساب در طرح «اعتبار ملی»

به ازای هر ۱۰ میلیون ریال میانگین مانده حساب ماهانه، یک امتیاز به مشتریان تعلق می‌گیرد و در جدول نسبت تسهیلات به سپرده طرح قابل مشاهده است.

تسهیلات طرح «اعتبار ملی» تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و بدون چک، سفته و گواهی کسر حقوق به مشتریان بانک ملی اعطا می‌شود.

مشتریان بانک ملی ایران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک در تمامی ساعات کاری و ایام هفته با خطوط ویژه تلفن ۶۴۱۴۰ -۰۲۱ تماس حاصل کنند و سوالات خود را با کارشناسان بانک ملی ایران در میان گذاشته و از مشاوره تلفنی نیز بهره‌مند شوند.

ارسال نظر