تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۸ تير ۱۴۰۳
قیمت خانه در کرمانشاه

برای خرید خانه نوساز در کرمانشاه چقدر باید پول داشت؟

بررسی آگهی‌های فروش آپارتمان در شهر کرمانشاه نشان‌دهنده آن است که متقاضیان با داشتن بودجه دو تا سه میلیارد تومان می‌توانند در این شهر آپارتمان‌هایی با متراژ بالاتر از ۹۰ متر بخرند.

اقتصاد۲۴- فروردین امسال مرکز آمار ایران گزارشی از تورم مسکن در استان‌های مختلف طی بهار ۱۴۰۲ منتشر کرد. بر این اساس کرمانشاه در این مقطع پانزدهمین رتبه بین استان‌ها را داشته و تورمی بیشتر از ۱۵ درصد را تجربه کرده است. اما اکنون برای خرید خانه در کرمانشاه چه بودجه‌ای باید در نظر داشت؟
بررسی آگهی‌های فروش مسکن در شهر کرمانشاه نشان‌دهنده آن است که متقاضیان اکنون با بودجه دو تا سه میلیارد تومان می‌توانند آپارتمانی با متراژ بیشتر از ۹۰ متر خریداری کنند.
برای مثال، آپارتمانی ۱۰۰ متری در بلوار بهشتی که ساخت آن به سال ۱۳۸۸ بازمی‌گردد، دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین آپارتمانی ۹۲ متری و ساخت سال ۱۳۹۴ در بلوار بهشتی، دو میلیارد و ۴۸۴ میلیون تومان تعیین قیمت شده است.

بودجه بین سه تا چهار میلیارد تومان این امکان را برای متقاضیان فراهم می‌کند که آپارتمان‌هایی با عمر حداکثر دو سال و متراژ بالاتر از ۱۰۰ متر خریداری کنند.
اکنون مالک آپارتمانی ۱۲۵ متری که در بلوار نماز واقع شده، واحد خود را سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. این واحد مسکونی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است.
اگر خریداران، بودجه‌ای بالاتر از ۶ میلیارد تومان داشته باشند، آپارتمان‌هایی با متراژ بالاتر از ۱۵۰ متر در سبد خرید آن‌ها قرار می‌گیرد. همچنین اگر خریداران قصد خرید آپارتمانی نوساز داشته باشند، باید حداقل بودجه‌ای معادل دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر بگیرند.

ارسال نظر