تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۸ تير ۱۴۰۳

حمله تند کیهان به اطرافیان مسعود پزشکیان

آش سهم‌خواهی طیف غربگرا و مدعی اصلاحات ـ اعتدال از پزشکیان آن‌قدر شور شده که صدای کل تبار اصلاحات درآمده است.

اقتصاد۲۴-آش سهم‌خواهی طیف غربگرا و مدعی اصلاحات ـ اعتدال از پزشکیان آن‌قدر شور شده که صدای کل تبار اصلاحات درآمده است. کار به جایی رسیده که برخی سهم‌خواهان بر سر گرفتن پست و مقام به یکدیگر حمله می‌کنند و عرصه جدال گسترده است. شعار «برای ایران» سر دادند و رأی گرفتند، اما امروز مست صندلی‌های قدرت شده‌اند و به جان هم افتاده‌اند.

در چنین شرایطی است که بهزاد نبوی نوشته است: «به نظر می‌رسد شعار «برای ایران» قبل از انتخابات، به شعار «برای وزارت» تبدیل شده.» افراطیون مدعی اصلاحات البته در خفا سهم‌خواهی می‌کنند و در فضای عمومی انکار. پدرخوانده‌های جبهه اصلاحات هم از پزشکیان سهم‌خواهی و توقع پیروی دارند.

حضور برخی پادو‌های آمریکا در فتنه ۸۸، مسببان عمدی سوءمدیریت در دولت اشرافی و پر خسارت روحانی و متهمان فساد اقتصادی در کارگروه‌ها و کمیته‌های تعیین وزرا پذیرفتنی نیست. چطور می‌شود که متهم پرونده کرسنت در کارگروه و کمیته انتخاب کابینه جای دارد؟ برخی حامیان تحریم انتخابات در اسفند گذشته نیز. این‌ها محل سؤال و تأمل جدی است. آقای پزشکیان! با افراد آلوده و متهم و مجرم نمی‌توانید کابینه کارآمد و گره‌گشا تشکیل دهید.

با اوصاف فوق، روشن است که غنیمت خواهی و کشمکش بر سر قدرت میان مدعیان اصلاحات بالاست، اما امید است رئیس‌جمهور منتخب بدون رودربایستی، معرکه سهم خواهی پدرخوانده‌های جبهه اصلاحات و دیگر عناصر مدعی اصلاحات را به هم بزند و کابینه‌ای متعهد و کارآمد تشکیل دهد

منبع: برترین ها
ارسال نظر