تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۳۰ تير ۱۴۰۳

معرفی رقیب چینی هیوندای توسان و کیا اسپورتیج + عکس

خودروساز لوکس چینی هونگچی به‌تازگی از نسخه پلاگین هیبریدی شاسی‌بلند کامپکت HS ۳ رونمایی کرد. این شاسی‌بلند رقیبی برای هیوندای توسان و کیا اسپورتیج به‌حساب می‌آید.


اقتصاد۲۴- در ۱۷ جولای، نسخه پلاگین هیبریدی شاسی‌بلند کامپکت هونگچی HS ۳ در جشنواره هواداران هونگچی که در چانگچون چین برگزار شد، برای اولین بار معرفی شد. تاریخ شروع پیش‌فروش این خودرو در چین از ماه آگوست خواهد بود.

رقیب چینی توسان و اسپورتیج دارای فاصله بین دو محور ۲۷۷۰ میلی‌متر و ابعاد کلی ۴۶۵۵/۱۹۰۰/۱۶۶۸ میلی‌متر است که مشابه نسخه فعلی بنزینی است. نیروی تولیدی از یک سیستم پلاگین هیبریدی تأمین می‌شود که یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو را با یک موتور الکتریکی، همراه با بسته‌های باتری CATL ترکیب می‌کند. حداکثر قدرت موتور ۱۶۶ اسب بخار است. برد الکتریکی خالص ۱۱۵ کیلومتر و برد جامع ۱۱۰۰ کیلومتر است. در حال حاضر، مشخصات دقیق به‌طور رسمی فاش نشده است.


بیشتر بخوانید:  معرفی شاسی‌بلند جدید هونگچی، رقیب خوش‌قیمت سانتافه + عکس


در نمای بیرونی، نوع پلاگین هیبرید به طراحی نسخه بنزینی ادامه می‌دهد و دارای یک جلوپنجره بزرگ آبشاری با نشان هونگچی است که از روی کاپوت جلو می‌گذرد و هویت برند آن را بیشتر برجسته می‌کند. گلگیر‌های جلو نیز به نشان هونگچی مجهز شده‌اند. دو اندازه رینگ ۱۹ و ۲۰ اینچی نیز موجود است. در قسمت عقب از یک چراغ متصل استفاده شده است.

کابین خودرو دارای طرحی متقارن و یک فرمان چندمنظوره، یک نمایشگر کیلومتر شمار ۱۲٫۳ اینچی و یک صفحه‌نمایش لمسی مرکزی ۱۲٫۶ اینچی است. خروجی‌های تهویه مطبوع در دو طرف صفحه‌نمایش تعبیه شده‌اند. در عین حال، عملکرد شارژ بی‌سیم تلفن همراه و سیستم هوشمند کمک رانندگی وجود ندارد.

هونگچی تا سال ۲۰۳۰ قصد دارد بیش از ۱.۵ میلیون وسیله نقلیه بفروشد که از این میان، خودرو‌های انرژی جدید به بخش اصلی فروش تبدیل خواهند شد.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر