تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

حمایت بانک رفاه کارگران از توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در استان سیستان و بلوچستان

بانک رفاه کارگران با مشارکت در احداث و تجهیز بیمارستان پارس زاهدان به عنوان بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی جنوب شرق کشور از توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در استان سیستان و بلوچستان حمایت کرد.

اقتصاد۲۴- این بانک در راستای ایفای نقش اثربخش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با پرداخت تسهیلات ریالی و ارزی در احداث و تجهیز این بیمارستان مشارکت کرد.

پرداخت یک هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش ریالی و هشت میلیون و ۹۶۳ هزار یورو تسهیلات در بخش ارزی از سوی بانک رفاه کارگران از مهمترین عوامل تسریع در روند ساخت و تجهیز این بیمارستان بود.

این بیمارستان ۹۵ تخت‌خوابی اولین بیمارستان سهامی خاص در کشور محسوب می‌شود که دارای تمامی بخش‌های بیمارستانی با به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا است. این بیمارستان ۳۰ هزار متر مربع زیربنا و در هشت طبقه احداث شده و برای ۵۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر سعی کرده است به سهم خود در طرح‌های حمایتی و محرومیت‌زدایی در استان‌های کم‌برخوردار کشور از جمله استان سیستان و بلوچستان مشارکت و از اقدامات توسعه‌ای در این استان‌ها حمایت کند. مشارکت در طرح‌های آبرسانی، توزیع لوازم تحریر و نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان محروم، حمایت از احداث و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، توزیع بسته‌های معیشتی و سبد خانوار در میان مددجویان و. ازجمله اقدامات حمایتی این بانک در این استان به شمار می‌رود.

ارسال نظر