تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۳۰ تير ۱۴۰۳

نخستین فرمان پزشکیان به طیب‌نیا

رئیس جمهور منتخب گفت: همه ما دلمان می‌خواهد در کابینه باشیم، اما این انتخاب باید از بهترین‌ها، چه اصولگرا‌ها و اصلاح طلب‌ها و برای ایران و مملکت باشد.

اقتصاد۲۴- مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب، امروز (شنبه) در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی، تعاونی‌ها و اصناف با عنوان همکاری برای جهش تولید، گفت: باید عرصه را باز کنیم تا شما بتوانید کار کنید و قطعاً با شما می‌توانیم مملکت را به جلو ببریم.

وی افزود: اگر قرار است حرف بزنیم باید حرفی محکم بزنیم که مبنای علمی دارد که دچار بی‌ثباتی نمی‌شود و این شما هستید که باید با دانشگاهی‌ها و کارشناسان بنشینید و حرفی بزنیم که بر روی آن بتوانیم پافشاری کنیم.

رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: باید تولید و صنعت را از تهران خارج کرده و به سواحل دریا منتقل کنیم؛ در این صورت هم به آسودگی می‌توان کالاهایتان را صادر کنید و هم می‌توانید به راحتی کالا و مواد مورد نیاز خود را وارد کنید.


بیشتر بخوانید: پزشکیان: نمی‌شود با علم و تجربه دعوا کرد


پزشکیان با انتقاد از بزرگ شدن شهر تهران اظهار کرد: به دلیل حجم و گستردگی که در تهران اتفاق افتاده است هر دولتی بیاید نمی‌تواند در بخش خدمات آب و برق و گاز از تولید کنندگان حمایت کافی داشته باشد.

رئیس جمهور منتخب در خصوص انتخاب اعضای کابینه خود گفت: انتخاب به این سادگی نیست؛ البته همه ما دلمان می‌خواهد در کابینه باشیم، اما این انتخاب باید از بهترین‌ها چه اصولگرا‌ها و اصلاح طلب‌ها و برای ایران و مملکت باشد.

وی‌ادامه داد: از آقای طیب نیا عضو شورای راهبری انتخاب دولت چهاردهم می‌خواهم جلسه‌ای با حضور فعالان بخش خصوصی دانشگاهیان و دست‌اندرکاران برگزار شود.

در ادامه این نشست علی طیب نیا عضو شورای راهبری انتخاب دولت چهاردهم در سخنانی تاکید کرد: مطمئن باشید تصمیمات مهم با حضور مردم و مشارکت آن‌ها و نمایندگان نهاد‌های مدنی اتخاذ خواهد شد.

منبع: مهر
ارسال نظر