اقتصاد۲۴- در دومین روز از نمایشگاه دنیای پلاستیک مذاکراتی با شرکتهای منطقه CIS در راستای گسترش بازار و معرفی گریدهای جدید جم و حضور موثرتر در بازار قزاقستان انجام شد از طرفی مذاکراتی با شرکتهای حمل و نقل درباره وضعیت لجستیکی و حمل از بازار ایران به سمت بازار CIS صورت گرفت و پیشنهاداتی در حوزه انبار و دیگر مباحث مطرح گردید.
حضور مشتریان قدیمی در غرفهی پتروشیمی جم و دیدار و مذاکره با همکاران واحد فروش در خصوص خرید مستقیم و سایر مسائل مربوط به ادامه همکاری یکی از موارد حائز اهمیت در این رویداد بود که در این راستا جلساتی با تیم فروش برگزار و راهنماییهای لازم به مشتریانی که از قبل به صورت غیر مستقیم خرید کرده بودهاند ارائه شد.
با توجه به اینکه اولین و مهمترین هدف از حضور پتروشیمی جم در نمایشگاه بینالمللی قزاقستان، بازاریابی و شناسایی مشتریان بالقوه است تا حد امکان با مخاطبان هدف حاضر در این رویداد دیدار و مذاکره با محور معرفی محصولات، شنیدن دغدغهها در حوزههای مختلف و ترغیب ایشان به خرید بدون واسطه و خریداری مستقیم محصولات صورت گرفت.
شایان ذکر است نمایشگاه دنیای پلاستیک قزاقستان با حضور پرشور پتروشیمی جم از ۲۶ تا ۲۸ ژوئن در مرکز نمایشگاهی آتاکنت آلماتی در حال برگزاری است.