تاریخ انتشار: ۲۱:۲۷ - ۳۱ تير ۱۴۰۳

تقسیم سود نقدی ۴۵ ریالی به ازای هر سهم بیمه ملت

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه ملت، با حضور حدود ۷۷ درصد از سهامداران برگزار شد و صورت‌های سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ این شرکت به تصویب سهامداران محترم رسید.

اقتصاد۲۴-به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت با حضور سهامداران، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه ملت و نمایندگان بیمه مرکزی ج. ا. ا؛ و سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، گزارش فعالیت هیئت‌مدیره به مجمع، در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ از سوی علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل بیمه ملت، ارائه شد.

مجمع پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و بحث و بررسی پیرامون دستور جلسه، صورت‌های مالی شرکت که شامل صورت وضعیت مالی، صورت سود و زیان و حساب سود و زیان انباشته، صورت جریان‌های نقدی، یادداشت‌های همراه و گزارش عملکرد هیئت‌مدیره برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ را با اکثریت آرا به تصویب رساند.

همچنین مجمع عمومی مقرر کرد پس از کسر مبالغ مربوط به اندوخته قانونی، اندوخته احتیاطی (سرمایه) از سود شرکت، در راستای رعایت مفاد ماده ۹۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت، مبلغ ۱.۳۸۰ میلیارد ریال سود خالص به شرح ۴۵ ریال به ازای هر سهم به عنوان سود نقدی بین سهامداران تقسیم شود و مابقی به حساب سود انباشته انتقال یابد.

ارسال نظر