تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

تابستان هم یخ بازار مسکن را باز نکرد + جدول

روال رکودی ادامه‌دار بازار مسکن در تیرماه سال جاری ادامه داشت؛ به گفته واسطه‌های ملکی در تهران، قیمت تغییری نداشت؛ اما بررسی فایل‌های فروش در پلتفرم‌های آنلاین بازار مسکن از عقب‌نشینی برخی مالکان و افزایش تعداد فایل‌های فروش خبر می‌دهد.

اقتصاد۲۴ - بنا به مشاهدات ما، همچنین تعداد فایل‌های سبز (پایین‌تر از میانگین قیمت منطقه) و مشکی (محدوده میانگین منطقه) بیشتری نسبت به فایل‌های قرمز (بالاتر از میانگین منطقه) به چشم می‌خورد.
در تیرماه، معامله‌گران همچنان مردد بودند و انتخابات ریاست جمهوری منجر به این شد که نسبت به انجام معامله دست نگه‌دارند تا وضعیت بازار مسکن و سایر بازار‌های مالی شفاف‌تر شود.
در محله تهرانپارس، آپارتمانی با ۷۵ مترمربع زیربنا و ۲۰ سال عمر بنا، ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و در محله پیروزی، واحدی ۴۲۳ متری و ۱۸ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
در حوالی هفت تیر و خیابان بهار شیراز، واحدی با ۸۱ مترمربع زیربنا و ۲۷ سال عمربنا، ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و در محله گیشا، واحدی ۱۰۸ متری و ۷ سال ساخت، ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
در محله شمس‌اباد، برای آپارتمانی با ۷۲ مترمربع زیربنا و ۱۴ سال عمربنا، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و در محله نیاوران، برای واحدی ۹۰ متری و ۱۲۳ سال ساخت، ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

ارسال نظر