تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
بررسی آخرین تغییرات قیمت طلا

طلا با لیدری دلار صعودی شد

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه نیز در تمامی قطعات روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار به کانال هشتم از کریدور پنجم صعود کرده است.

اقتصاد ۲۴- قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ همراه با افزایش قیمت اونس جهانی و رشد قیمت دلار افزایش یافت؛ قیمت سکه نیز در تمامی قطعات صعودی شد. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز، با افزایش هفت دلاری، به رقم ۲۴۰۵ دلار رسیده است.

همچنین قیمت دلار نیز که در معاملات پشت خطی روز گذشته با افزایش مواجه شده بود، از آغاز معاملات امروز، در کانال هشتم از کریدور پنجم قرار گرفته است.

قیمت نقره افزایش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با ۱۸ سنت کاهش، روی رقم ۲۸ دلار و ۹۷ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۳۲۰ تومان افزایش، گرمی ۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید.

سکه بهار نیم میلیون تومان گران شد

سکه امامی امروز با ۲۴۱ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۰ میلیون و ۶۸۷ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۵۱۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:  کاهش تابستانه قیمت طلا در بازار


همچنین قیمت نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ثبت شدند. سکه گرمی نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش، با رقم هفت میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز روند افزایشی نسبت به روز گذشته پیدا کرده است. هر مثقال طلا در این لحظه با ۱۶۴ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۴ میلیون و ۶۳۳ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۳۸۳ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۳۷ هزار و ۸۱۳ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۳۳۶ هزار و ۸۶۱ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۲۱۸ هزار تومان و سکه بهار آزادی ۹۵ هزار تومان، نیم سکه ۱۰۵ هزار تومان، ربع سکه ۵۴ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۷۲ هزار تومان کاهش یافت.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر