تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

شعبه بیمه ملت در استان زنجان افتتاح شد/ چراغی: بیمه ملت پاسخگوی نیازهای بیمه‌ای فعالان اقتصادی و مردم زنجان خواهد بود

شرکت بیمه ملت در راستای گسترش و افزایش سطح کیفی ارائه خدمات به شهروندان و کسب سهم بیشتر از بازار بیمه در مناطق مختلف کشور، شعبه استانی خود را در استان زنجان افتتاح کرد.

اقتصاد۲۴- شرکت بیمه ملت در راستای گسترش و افزایش سطح کیفی ارائه خدمات به شهروندان و کسب سهم بیشتر از بازار بیمه در مناطق مختلف کشور، شعبه استانی خود را در استان زنجان افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه ملت، آیین افتتاح شعبه این شرکت در استان زنجان با حضور محمدتقی چراغی نایب رئیس هیئت مدیره، جمعی از معاونان و مدیران شرکت، رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان زنجان و جمعی از مدیران شرکت‌های بیمه‌ای استان و همچنین نمایندگان بیمه ملت برگزار شد.

محمدتقی چراغی در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: افتتاح این شعبه در راستای توسعه فعالیت‌های بیمه ملت در این استان و ارائه خدمات بیمه‌ای به آحاد مردم زنجان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بیمه ملت همواره در کنار مردم و فعالان اقتصادی حاضر بوده است، افزود: این شرکت با ارائه انواع خدمات بیمه‌ای، پاسخگوی نیاز‌های بیمه‌ای فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و تمام اقشار مردم زنجان خواهد بود.

نائب رئیس هیئت مدیره بیمه ملت در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری سهم بزرگی از بیمه‌شدگان این شرکت را در بیمه درمان تکمیلی تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: ما همواره قدردان زحمات این عزیزان هستیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات بیمه‌ای را به آن‌ها ارائه دهیم. بر همین اساس، برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با افزایش تعداد شعب خود در سطح کشور، دسترسی بازنشستگان عزیز به خدمات بیمه‌ای را آسان‌تر کنیم.

وی به موضوع افزایش سهم بازار بیمه ملت در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سهم بیمه ملت از پرتفوی بیمه‌ای ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی استان زنجان به اندازه و مناسب نیست، امیدواریم با تلاش همکارانمان، به خصوص نمایندگان شرکت در این استان، بتوانیم سهم بیمه ملت را در این استان افزایش دهیم.

چراغی خاطرنشان کرد: ما به پتانسیل‌های موجود در استان زنجان ایمان داریم و معتقدیم که می‌توانیم با ارائه خدمات بیمه‌ای نوین و باکیفیت، اعتماد مردم این استان را جلب کنیم.

بهمن سوری، معاون توسعه بازار شرکت بیمه ملت نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ بیمه در کشور، اظهار داشت: بیمه ملت با ارائه بیمه‌نامه‌های مختلف و با قیمت‌های مناسب و با رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای، در تلاش است تا سهم خود را در این زمینه ایفا کند.

وی با بیان اینکه استان زنجان از جمله استان‌های با پتانسیل بالا در حوزه بیمه است، افزود: امیدواریم با افتتاح این شعبه جدید، بتوانیم خدمات بیمه‌ای خود را به مردم این استان به نحو مطلوب‌تری ارائه دهیم.

علی نظری، رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به نقش مهم صنعت بیمه در اقتصاد کشور، اظهار داشت: صنعت بیمه می‌تواند نقش موثری در توسعه اقتصادی استان زنجان ایفا کند.

وی با بیان اینکه افتتاح شعبه جدید بیمه ملت، گامی مثبت در جهت توسعه صنعت بیمه در استان زنجان است، افزود: امیدواریم با همکاری همه فعالان این صنعت، شاهد رشد و شکوفایی صنعت بیمه در این استان باشیم.

شعبه استان زنجان، بیست و یکمین شعبه بیمه ملت به شمار می‌آید و نهمین شعبه جدیدی است که در ۲۱ ماه گذشته توسط تیم مدیریتی فعلی افتتاح می‌شود. پیش از این، در استان‌های کرمان، البرز، بندرعباس، ارومیه، تنکابن، بوشهر، قم و اسلامشهر شعب بیمه ملت افتتاح شده بودند.

در پایان این مراسم مریم مقدم به عنوان سرپرست شعبه زنجان از سوی نایب رئیس هیئت مدیره بیمه ملت معرفی شد. وی سابقه چندین سال ریاست شعبه شرکت بیمه رازی در این استان را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر