تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳

خرید از علی بابا و واردات دریایی و هوایی از چین

همه‌ی ما حداقل یک بار سایت علی بابا، فروشگاه عمده‌فروشی بین المللی آنلاین را باز کرده‌ایم. در واقع شما برای بررسی و آنالیز هر محصول خارجی، علاوه بر سایت آمازون با سایت علی بابا نیز روبه‌رو می‌شوید. بسیاری از کاربران فکر می‌کنند که برای خرید از علی بابا باید به کارت بانکی بین المللی دسترسی داشته باشند و به همین دلیل امکان خرید برای آن‌ها وجود ندارد.

اقتصاد۲۴-همه‌ی ما حداقل یک بار سایت علی بابا، فروشگاه عمده‌فروشی بین المللی آنلاین را باز کرده‌ایم. در واقع شما برای بررسی و آنالیز هر محصول خارجی، علاوه بر سایت آمازون با سایت علی بابا نیز روبه‌رو می‌شوید. بسیاری از کاربران فکر می‌کنند که برای خرید از علی بابا باید به کارت بانکی بین المللی دسترسی داشته باشند و به همین دلیل امکان خرید برای آنها وجود ندارد. خبر خوب اینکه شما به عنوان یک فرد ایرانی می‌توانید به راحتی کالاهای مورد نظر خود را از علی بابا تهیه کرده و به ایران وارد کنید. البته برای این نوع از واردات به کمک شرکت بازرگانی نیاز دارید که در زمینه واردات از چین و خرید از علی بابا تجربه و تخصص کافی داشته باشد. شاید برایتان سوال شود که چطور می‌توان از این شرکت‌ بازرگانی معتبر برای خرید از علی بابا کمک گرفت؟

امن‌ترین روش خرید از سایت علی بابا

فرقی ندارد تا چه حد با خرید اینترنتی و حتی روند واردات آشنایی داشته باشید، اگر غفلت کنید، ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. متاسفانه بسیاری از بازرگانان ایرانی به دلیل اعتماد بی‌جا به تامین‌کنندگان چینی سرمایه زیادی را از دست داده‌اند. با کمک وانیکس بدون شک شما جزء این بازرگانان مال‌باخته نخواهید بود.

کمک گرفتن از تیم وانیکس یکی از امن‌ترین روش‌ها برای واردات از علی بابا است؛ زیرا این تیم قوی به دلیل تخصص و تجربه بالایی که در امر واردات و خرید از سایت علی بابا دارد به راحتی می‌تواند تامین‌کننده معتبر را از فرد متقلب تشخیص دهد. از آنجایی که شما با برخی از اصطلاحات واردات آشنا نیستید، بهتر است روند خرید و واردات را به افراد کاربلد و حرفه‌ای بسپارید.

انتخاب تامین‌کننده اولین و مهم‌ترین قدم برای آغاز روند واردات از علی بابا است که به دانش عمیق نیاز دارد. پس ریسک نکنید و برای کسب سود بیشتر حریص نباشید. بهترین و امن‌ترین روش برای واردات و خرید از سایت علی بابا کمک گرفتن از یک شرکت بازرگانی قوی و موفق در این حوزه است.

با واردات از علی بابا سود خوبی به جیب بزنید

در اوضاع اقتصادی فعلی حتی بازرگانان حرفه‌ای نیز به دنبال روشی برای کسب سود بیشتر و تغییر روش‌های بازرگانی سنتی هستند. در عصر دیجیتالی امروز، یکی از بهترین روش‌ها برای کسب بیشتر سود، واردات و خرید از سایت علی بابا است. شما بدون نیاز به کارت بازرگانی و پرداخت هزینه گمرکی می‌توانید واردات انجام دهید.

اما چطور می‌توان بدون هیچ هزینه‌ای واردات انجام داد و به سود خوبی دست یافت؟ برای این کار باید به سراغ تیم بازرگانی قوی بروید که در حوزه خرید و واردات از علی بابا تجربه و تخصص دارد. در ادامه این تیم تمام مراحل زیر را به جای شما انجام می‌دهد تا زودتر به سود دلخواهتان دست یابید:

  • آنالیز بازار هدف شما
  • بررسی محصول مورد نظر برای واردات
  • بررسی تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان حاضر در سایت علی بابا
  • سنجیدن تامین‌کنندگان و انتخاب بهترین تولیدکننده
  • ثبت سفارش نهایی
  • پرداخت حواله یوان ( در مقابل از شما دلار، یوان یا ریال دریافت می‌کند)
  • تحویل کالا در کشور ایران
  • حمل کالا از چین به ایران
  • تحویل درب انبار مقصد
  • دریافت هزینه حمل

با توجه به این توضیحات شما بدون دردسر می‌توانید به سود خوبی دست یابید. کافی است همه جوانب را بسنجید و براساس نیاز خود و بازار هدفی که دارید، با کمک شرکت بازرگانی که توان اجرای این مراحل را دارد، دست به کار شوید. دقت داشته باشید، همه شرکت‌های بازرگانی شاید مدعی این کار باشند اما توان کافی نخواهند داشت.

مقرون به صرفه‌ترین روش واردات از چین

بعد از اینکه تامین‌کننده مورد نظر را انتخاب کردید و ثبت سفارش خود را انجام دادید، نوبت به ارسال کالا می‌رسد که در این حوزه نیز انواع مختلفی از شرکت‌های لجستیک وجود دارند، اما همه آنها موفق و کاربلد نیستند. به طور معمول شرکت لجستیک و حمل دریایی موفق است که در زمینه حمل کالا از چین به ایران تبحر و تخصص داشته باشد.

براساس آمار و هزینه‌های تخمینی به دست آمده، برای اینکه هزینه‌های ارسال کالای خریداری شده از کشور چین را به ایران کاهش دهید، بهتر است حمل دریایی را انتخاب کنید. در واقع حمل دریایی مقرون به صرفه‌ترین روش برای حمل کالا از کشور چین به ایران است اما هر شرکتی توانایی انجام این روش حمل را ندارد.

بنابراین با انتخاب یک شرکت متخصص در حوزه حمل دریایی از کشور چین به ایران، شاید دریافت محصولات مورد نظر کمی زمان‌بر باشد اما به هر حال با هزینه کمتری همراه خواهد بود. کافی است در انتخاب شرکت لجستیک و حمل دریایی کمی دقت به خرج دهید.

آیا امکان حمل و واردات هوایی از کشور چین وجود دارد؟

پاسخ به پرسش بالا مثبت است؛ زیرا شرکت‌های زیادی در این حوزه فعالیت دارند اما همه آنها مسئولیت‌پذیر نیستند. با توجه به کالایی که برای واردات انتخاب کرده‌اید، حمل هوایی امکان‌پذیر یا غیرممکن خواهد بود. هر چه کالاهای منتخب شما سبک‌تر و کوچک‌تر باشند، امکان حمل هوایی آنها بیشتر است.

این در حالی خواهد بود که حمل هوایی وسایل حجیم و سنگین امکان‌پذیر نیست و تنها راه حمل آنها استفاده از دریا است. برای اینکه زودتر و با خیالی آسوده به کالای مورد نظر خود دست پیدا کنید، شرکت بازرگانی را بیابید که در این حوزه تجربه بالایی داشته باشد و بتواند بدون دردسر کالا را درب انبار مقصد یا فرودگاه به شما تحویل دهد.

واردات هوایی یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای حمل کالا از کشور چین به ایران است، اما متاسفانه این نوع حمل جزء گران‌ترین روش‌ها محسوب می‌شود و انجام آن تنها برای کالاهایی مناسب است که سود خوبی دارند. به طور کلی برای انتخاب بهترین روش حمل بهتر است از کارشناسان حرفه‌ای حاضر در این حوزه کمک و راهنمایی بگیرید.

اول کالا وارداتی خود را تحویل بگیرید و سپس هزینه آن را بپردازید

یکی از بهترین شرکت‌های بازرگانی که توان خوبی در واردات از کشور چین داشته و دارد، تیم بازرگانی وانیکس نامیده می‌شود. این تیم قوی از کارشناسان حرفه‌ای تشکیل شده که بهترین و کامل‌ترین خدمات مربوط به واردات و خرید از سایت علی بابا را در اختیار شما قرار می‌دهند.

شاید باورتان نشود اما وانیکس به ازای کالای وارداتی شما چک تضمین در اختیارتان قرار می‌دهد تا در صورت بروز تاخیر غیرموجه خسارات وارده را جبران کند. همچنین این شرکت قوی در 2 شهر هنگ کنگ و گوانگ‌ژو چین انبار دارد و برای ارسال کالای شما از کشور چین به ایران هیچ دردسری نخواهد داشت.

خبر خوب اینکه لازم نیست هزینه حمل از کشور چین تا ایران را بپردازید، بلکه بعد از اینکه کالای وارداتی خود را درب انبار مقصد تحویل گرفتید، می‌توانید برای پرداخت هزینه حمل دست به کار شوید. در نهایت اینکه با انتخاب وانیکس نه تنها سرمایه خود را حفظ می‌کنید، بلکه به سود خوبی دست می‌یابید.

ارسال نظر