تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

حمله بازیگر سریال فرندز به ترامپ و معاونش

ونس که هفته گذشته از سوی دونالد ترامپ به عنوان یار انتخاباتی و نامزد پست معاون ریاست‌جمهوری معرفی شد در گفتگویی که سال ۲۰۲۱ انجام داده بود دموکرات‌ها را «یک مشت زنان بدون بچه و صاحب گربه که زندگی مشقت‌باری دارند» توصیف کرده بود

اقتصاد۲۴ - آقای ونس که هفته گذشته از سوی دونالد ترامپ به عنوان یار انتخاباتی و نامزد پست معاون ریاست‌جمهوری معرفی شد در گفتگویی که سال ۲۰۲۱ انجام داده بود دموکرات‌ها را «یک مشت زنان بدون بچه و صاحب گربه که زندگی مشقت‌باری دارند» توصیف کرده بود.

جنیفر انیستن که برای بازی در سریال تلویزیونی فرندز شهرت فراوانی دارد در واکنش به این اظهارات آقای ونس در اینستاگرام نوشته: «من واقعا نمی‌توانم باور کنم کسی که نامزد پست معاونت ریاست جمهوری آمریکا شده چنین حرفی زده باشد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که آقای ونس، دعا می‌کنم دختر شما آن قدر خوش اقبال باشد که بتواند یک روز صاحب فرزند شود».
جی‌دی ونس یک دختر دو ساله و دو پسر دارد.
خانم انیستن، ۵۵ ساله، که سال‌هاست در پی باردارشدن است در ادامه گفته: «من امیدوارم که دختر شما نیازی به روی آوردن به روش لقاح مصنوعی (آی‌وی‌اف) برای باردارشدن نداشته باشد... چرا که شما در تلاش برای حذف این گزینه برای او هستید».

ارسال نظر