تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳

پاقدم خوب مهدی طارمی برای اینتر میلان + عکس

کراس فوتبال مارکتینگ در گزارشی ویژه، به رشد چشمگیر فالوور و تعاملات پیج اینتر پرداخته و علت آن را، پیوستن مهدی طارمی و هجوم طرفداران او به صفحه رسمی نراتزوری عنوان کرده است.


اقتصاد۲۴- کراس فوتبال مارکتینگ در گزارشی ویژه، به رشد چشمگیر فالوور و تعاملات پیج اینتر پرداخته و علت آن را، پیوستن مهدی طارمی و هجوم طرفداران او به صفحه رسمی نراتزوری عنوان کرده است.

با وجود گذشت دو هفته از پیوستن مهدی طارمی به اینتر، اما این بازیکن همچنان در کانون توجهات قرار دارد. ستاره ایرانی نراتزوری که یکی از امید‌های اینزاگی برای افزایش قدرت خط آتش افعی‌هاست، در بازی‌های دوستانه خوش درخشیده و هواداران را امیدوار کرده است.

نکته‌ای که پیش از این نیز به آن پرداخته بودیم، اثرگذاری فوق‌العاده طارمی روی صفحات رسمی اینتر در شبکه‌های اجتماعی است. پس از پیوستن مهاجم ایرانی به نراتزوری، صفحه اینستاگرام این باشگاه حسابی مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است و تعداد دنبال کنندگان و تعاملات این صفحه رشد چشمگیری داشته است.

پس از انتشار ویدیوی زیبایی از معارفه طارمی با تصاویری از خلیج فارس و تخت جمشید، کاربران ایرانی حسابی از این ویدیو استقبال کردند که داستان مربوط به اعتراض اسپانسر عربی، پاک شدن ویدیو، انتشار دوباره آن بدون نام شرکت هواپیمایی قطر، باعث شد تا ایرانی‌ها حسابی در صفحه اینستاگرام اینتر خودنمایی کنند.

اکنون نیز طبق گزارش کراس فوتبال مارکتینگ که به تحلیل بازاریابی باشگاه‌های فوتبال می‌پردازد، هواداران طارمی به شکلی حساس به صفحه اینستاگرام اینتر نزدیک شده و باعث افزایش دنبال کنندگان و تعاملات این صفحه شده اند.

در گزارش کراس فوتبال مارکتینگ با تیتر "تأثیر طرفداران ایرانی روی پروفایل اینستاگرام اینتر" آمده است:

طارمی که به‌عنوان جایگزینی معتبر برای مارتینز و تورام به اینتر میلان پیوسته است، در زمینه شبکه‌های اجتماعی نیز به منبع ارزشمندی تبدیل شده است. در واقع، قرارداد او باعث شد تا تعداد زیادی از طرفداران ایرانی به جمع هواداران اینتر بپیوندند و این موضوع باعث افزایش آگاهی برند این باشگاه در سطح جهانی شده است.


بیشتر بخوانید: فیلم/کولاک مهدی طارمی در اولین مسابقه برای اینتر


یکی از نشانه‌های تأثیرگذاری طرفداران طارمی را می‌توان به‌سادگی با بررسی رشد پروفایل اینستاگرام اینتر مشاهده کرد: با تحلیل داده‌های ساعت ۲۰:۰۰ روز ۲۳ جولای، از زمان امضای قرارداد این مهاجم، قهرمانان ایتالیا شاهد افزایش ۵.۲ درصدی تعداد دنبال‌کنندگان خود بوده‌اند.

این موضوع به‌ویژه زمانی چشمگیرتر می‌شود که سرعت تغییرات در هفته‌های قبل از اعلام قرارداد طارمی را در نظر بگیریم: در دوره زمانی ۱ می‌تا ۱۲ جولای، اینتر به‌طور متوسط روزانه ۱۴۶۴ دنبال‌کننده جدید داشته است، در‌حالی که در دوره زمانی ۱۲ تا ۲۳ جولای، این افزایش به ۵۴۲۷۳ رسیده است که حدود ۳۷ برابر بیشتر است!


اما این پایان ماجرا نیست، چرا که دنبال‌کنندگان جدید به‌ویژه فعال هستند، مشابه وضعیتی که با حضور الکسیس سانچز و طرفداران شیلیایی‌اش دیده می‌شد. در واقع، نرخ تعامل (Engagement Rate) پست‌هایی که طارمی در آن‌ها حضور دارد حدود ۴.۲ درصد است، در حالی که ۲۰ پست اخیر که این مهاجم سابق پورتو در آن‌ها حضور نداشته، تنها ۰.۸ درصد تعامل داشته‌اند.


به‌طور خلاصه، حضور طارمی به نظر می‌رسد که نه تنها اینتر را در میدان تقویت می‌کند بلکه در شبکه‌های اجتماعی نیز تقویت خواهد کرد!

منبع: ورزش 3
ارسال نظر