تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
عملکرد ۳ ماهه بانک سینا بررسی شد؛

کسب سود ۵ هزار و ۷۱۸ میلیارد ریالی بانک سینا تا پایان خردادماه

بانک سینا گزارش عملکرد ۳ ماهه نخست خود را در سال ۱۴۰۳ منتشر کرد.

اقتصاد۲۴-انتشار اطلاعات و صورت‌های مالی حسابرسی نشده میان‌دوره‌ای ۳ ماهه نخست امسال در سامانه کدال نشان می‌دهد بانک سینا در این مدت از محل اعطای تسهیلات، حدود ۲۹ هزار و ۳۳۶ میلیارد ریال درآمد کسب کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۶۲ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، در مدت یاد‌شده درآمد‌های بانک از مجموع تسهیلات اعطاشده، سپرده‌گذاری، اوراق، سرمایه‌گذاری و جایزه سپرده قانونی به حدود ۳۵ هزار و ۲۶ میلیارد ریال رسیده است که حکایت از رشد ۵۰ درصدی نسبت به سه ماهه نخست سال ما قبل آن دارد. این در حالی است که طی این مدت جمع سود اعطایی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری‌شده در این بانک به ۲۰ هزار و ۱۴۶ میلیارد ریال رسیده است.

همچنین در آمد‌های حاصل از کارمزد‌های دریافتی بانک سینا در این مدت حدود چهار هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۳۰ درصدی همراه بوده است.

بر این اساس، بانک سینا توانست در سه ماه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل، سود خالص خود را با ۲۹ درصد افزایش به رقم ۵ هزار و ۷۱۸ میلیارد ریال ارتقا دهد. سود محقق‌شده هر سهم نیز برابر با ۱۴۳ ریال شد.

گفتنی است تراز این بانک در پایان سه ماهه نخست امسال، ۱۴ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال مثبت به ثبت رسیده است.

منبع:روابط‌عمومی بانک سینا

ارسال نظر