تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۳

چهره‌های سیاسی در مراسم تشییع پیکر اسماعیل هنیه چه گفتند؟

مشاور مقام معظم رهبری گفت: شهادت شهید اسماعیل هنیه قطعاً حرکت جبهه مقاومت را تقویت و تحکیم می‌کند.

اقتصاد۲۴-غلامعلی حدادعادل در آئین تشییع شهید اسماعیل هنیه در پاسخ به سوالی، مبنی بر اینکه شهادت شهید اسماعیل هنیه چه تأثیری در تداوم حرکت جبهه مقاومت خواهد داشت، گفت: قطعاً این مسیر را تقویت و تحکیم می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: قطعاً آن نیتی که صهیونیست‌ها داشتند محقق نخواهد شد و آزادی فلسطین محقق خواهد شد.

پاسخ اقدام بزدلانه دشمن در زمان مناسب داده خواهد شد

 هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز (پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه) در حاشیه آیین تشییع شهید اسماعیل هنیه، اظهار کرد: شهید اسماعیل هنیه مهمان ملت ایران بود و برای مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان به ایران آمده بود.

وی ادامه داد: این اقدام بزدلانه یک بار دیگر نشان داد که دشمنان ما هیچ ابایی ندارند برای آنکه هر جنایتی را مرتکب شوند و اصول و موازین بین المللی را زیر پا بگذارند. ان‌شاءالله پاسخ این اقدام بزدلانه در زمان مناسب داده خواهد شد و درس عبرتی برای دشمنان این ملت خواهد شد.

شهادت هنیه خون بهایی برای آزادی قدس است

حسن کاظمی قمی صبح امروز پنجشنبه ۱۱ مرداد در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» در دانشگاه تهران گفت: رژیم صهیونیستی به خیل شهدای قدس، شهیدی دیگر از تبار ابراهیم اضافه کرد و راه قدس برای آزادی هموارتر شد که بی‌تردید خون شهید هنیه باعث روان شدن مقاومت برای آزادی بیت‌المقدس خواهد بود و این نوید پیروزی برکت خون این شهید است.

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان بیان کرد: بی‌تردید این انتقام را مجاهدین اسلام از رژیم اشغالگر قدس خواهند گرفت. اینکه ما شهیدی از تبار ابراهیم را در راه آزادی بیت‌المقدس تقدیم کردیم، اما این خون بهایی برای آزادی قدس و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی است و ما به یقین سخنی که رهبری بیان فرمودند که ما شاهد فروپاشی تدریجی این رژیم پوشالی هستیم را به عینه می‌بینیم.

وی افزود: اینگونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه‌ای که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد بر اراده مردم فلسطین، غزه و ملت‌های مقاومت برای مقابله با جبهه استکبار صهیونیست خواهد افزود و ما مطمئنیم که راه شهید هینه تقویت خواهد شد و ادامه خواهد یافت.

خون شهید اسماعیل هنیه غلیان می‌کند و به میلیون‌ها طرفدار ایشان انرژی می‌دهد

پرویز فتاح، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مراسم تشییع شهید هنیه گفت: محور مقاومت از امروز خیلی قوی‌تر از دیروز است؛ خون شهید اسماعیل هنیه غلیان می‌کند و به میلیون‌ها طرفدار ایشان انرژی می‌دهد.

وی افزود: اسرائیل با این کار تنها مرگ خود را نزدیک‌تر و مقاومت را قوی‌تر کرد. هیچ خللی در مقاومت و پیروزی مردم فلسطین پیش نخواهد آمد. همه آزادگان عالم طرفدار این نهضت هستند به فضل خدا به پایان کار اسراییل با این شهادت‌ها نزدیک می‌شویم.

باید با ریشه فتنه مبارزه کرد

 محمدجعفر منتظری، رییس دیوان عالی کشور در آیین تشییع شهید هنیه در دانشگاه تهران، گفت: «قاتِلُوهُمْ حَتَّی لا تَکُونَ فِتْنَةٌ» باید با ریشه فتنه مبارزه کرد؛ انشالله کنده می‌شود.

پاسخ به جنایت ترور شهید هنیه قاطع خواهد بود

سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز (پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه) در آئین تشییع شهید اسماعیل هنیه، اظهار کرد: انتقام یک منطق قرآنی است و در قرآن آمده است، «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ.»

وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها، گفت: این‌ها جنایت دوبله و سوبله‌ای کردند؛ اولاً مجاهد را کشتند، ثانیاً مهمان ما را کشتند و ثالثاً رهبر یک جریان را کشتند و باید به اشد مجازات برسند و خواهند رسید. پاسخ به این جنایت قاطع خواهد بود.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر