تاریخ انتشار: ۲۱:۱۲ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳

این امام جمعه با مردم خداحافظی کرد

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در بین اقامه دو نماز جمعه از مردم استان خداحافظی کرد و حلالیت طلبید.

اقتصاد۲۴- حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با حضور در بین نمازگزاران گفت: امروز بعد از ۱۳ سال که در استان فعالیت دارم به دلیل کسالت از محضر همه مردم استان خداحافظی می‌کنم.

 نکونام افزود: امروز با توجه به شرایط جسمی مساعدی که نداشتم، اما در جمع شما حضور پیدا کردم تا خداحافظی با مردم داشته باشم و از همه طلب حلالیت کنم.

وی گفت: حدود ۱۳ سال توفیق داشتم محضر مردم استان به عنوان خادم باشم و ادای وظیفه کنم و تلاش داشتم که زینت این منصب باشم و همیشه در خدمت وظایف باشم و در طول خدمات و وظایف هیچ وقت برای راحتی و رفاه خودم اندیشه نداشتم و از مسئولیت‌ها شانه خالی نکردم.

امام جمعه شهرکرد گفت: در این مدت در پی کناره‌گیری و امثال آن نبودم، اما اکنون شرایطم به گونه‌ای است که احساس می‌کنم توان انجام وظایف را ندارم و برای همین از همه خداحافظی می‌کنم.

وی گفت: ممکن است بعد از درمان به دعای خیر شما شرایط خدمت فراهم شود، اما روا نیست استان در خلا باشد و از این ظرفیت محروم باشد هر چند برای مدتی هم مصلحت نیست با عذرخواهی از محضر شما عزیزیان فضا برای شرایط آینده استان باز می‌شود.

نکونام گفت: همیشه از کوتاهی و ضعف و ناتوانی‌ها به محضر حضرت حق پناه برده و استغفار نموده‌ام و امید است مورد قبول و عفو باشد.

وی تاکید کرد: مردم استان در آینده نیز در نماز جمعه حضور پرشور داشته باشند و مسوولان نیز در برپایی میز خدمت کوتاهی نکنند و ادامه‌دهنده این امر خیر باشند تا از مشکلات مردم گره گشایی شود.

ارسال نظر