تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

مشاهده قیمت لحظه‌ای نواع طلا و سکه، نقشه بازار و شاخص صندوق‌های طلا در ره‌آورد ۳۶۵

خرید طلا و سکه همیشه یکی از گزینه‌های پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش پول در میان مردم ایران است. نکته مهم سرمایه‌گذاری در بازار طلا در کنار دیگر بازارها مانند بورس، دلار و مسکن و غیره، عمومی‌ و همگانی‌تر بودن آن است. به این صورت که کمتر کسی پیدا می‌شود که حداقل یک بار روی این فلز گران‌بها سرمایه‌گذاری نکرده باشد. به هر طریقی حتی در مقدار کم برای حفظ ارزش پول و سرمایه.

اقتصاد۲۴-خرید طلا و سکه همیشه یکی از گزینه‌های پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش پول در میان مردم ایران است. نکته مهم سرمایه‌گذاری در بازار طلا در کنار دیگر بازارها مانند بورس، دلار و مسکن و غیره، عمومی‌ و همگانی‌تر بودن آن است. به این صورت که کمتر کسی پیدا می‌شود که حداقل یک بار روی این فلز گران‌بها سرمایه‌گذاری نکرده باشد. به هر طریقی حتی در مقدار کم برای حفظ ارزش پول و سرمایه.

در اینجا با این توضیح کوتاه می‌خواهیم خبر خوشی را به تمام سرمایه‌گذاران، خریداران و حتی فروشندگان طلا بدهیم:

«سایت ره‌آورد که پیش از این جز محبوبترین و کاربردی‌ترین ابزارهای تحلیلی بازارهای مالی به خصوص بورس به شمار می‌رفت؛ این بار با رونمایی از صفحه مرجع اطلاعات بازار طلا برای اولین بار در ایران اطلاعات کاملی از این بازار پرطرفدار را در اختیار همگان قرار داد».

صفحه‌ بازار طلا ره‌آورد مانند داشبوردی همه کاره مختص به تمام دارایی‌های مرتبط با طلا است و از اطلاعات پایه همچون قیمت روز طلا تا اطلاعات کاربردی مانند پرتفوی صندوق‌های طلا را در اختیار شما قرار داده است.

درخصوص جامعیت اطلاعات صفحه بازار طلا ره‌آورد، می‌توان گفت چیزی مانند اطلس اطلاعات بازار طلا است. به گونه‌ای که از جزئی‌ترین تا کلی‌ترین داده‌های لحظه‌ای بازار طلا را درون خود جای داده است. از قیمت لحظه‌ای طلا ۱۸ عیار تا پرتفوی صندوق‌های طلا.

داده‌هایی نظیر:

  • قیمت لحظه‌ای انواع طلا، سکه، گواهی‌های سپرده شمش و سکه، سهام طلا محور و صندوق‌های طلا.
  • مقدار و درصد حباب لحظه‌ای طلا و سکه.
  • شاخص صندوق‌های طلا که برای اولین بار توسط ره‌آورد ارائه شده است.
  • محاسبه‌گر ارزش ذاتی و مقدار و درصد حباب لحظه‌ای طلا و سکه (اختصاصی ره‌آورد).
  • مقدار و درصد سه نوع حباب اسمی، ذاتی و واقعی صندوق‌های طلا.
  • مبلغ دلاری که معاملات طلا و سکه در بازار آزاد و در مرکز مبادلات بر اساس آن انجام می‌شود.
  • نقشه بازار صندوق‌های طلا بر اساس بازدهی، نسبت شمش به سکه، عرضه و تقاضا و… .
  • نمودار صندوق‌ها بر اساس ارزش بازار و پرتفوی صندوق‌ها.
  • بازدهی ریالی و دلاری و اندیکاتورهای تکنیکال دارایی‌ها.
  • میزان همبستگی دارایی‌ها و شاخص‌های کلان نسبت به یکدیگر.
  • نمودار مقایسه‌ای بازدهی دارایی‌ها و شاخص‌های کلان از سال ۱۳۷۱.
  • به‌روزترین اطلاعات معاملات سکه در مرکز مبادلات طلا و سکه.
  • تحلیل‌ها و گفتگوهای کاربران در مورد همه دارایی‌های طلا محور در ره‌آورد.
  • اخبار مرتبط با بازار طلا

در صفحه بازار طلا ره‌آورد ارائه شده و دسترس قرار گرفته است.

صفحه بازار طلا ره‌آورد برای تمام افرادی که به هر طریقی با طلا سرکار دارند همچون خریداران طلا، سرمایه‌گذاران طلا و حتی فروشندگان طلا بسیار کاربردی و لازم است.

در اینجا به چند مورد از بخش‌های بسیار کاربردی صفحه بازار طلا ره‌آورد اشاره می‌کنیم:

محاسبه‌گر ارزش ذاتی و حباب طلا برای اولین بار در ایران

در این قسمت شما با یک ابزار بسیار کاربردی روبرو هستید. ابزاری که برای اولین بار، در دسترس معامله‌گران ایرانی قرار گرفته است. با محاسبه‌گر شما می‌توانید به راحتی با وارد کردن مقادیر دلخواه انس جهانی طلا و دلار، ارزش ذاتی و حباب‌ انواع طلا و سکه را براساس مقادیر دلخواهتان محاسبه کنید و نتیجه را در جداول‌های طراحی شده مشاهده کنید. نکته قابل توجه این است که شما در جداول قیمتی طلا در این صفحه این امکان را دارید که مقدار حباب هر یک از دارایی‌ها را به درصد نیز مشاهده کنید. این مورد نیز جزو اطلاعاتی است که برای اولین در بازار طلا محاسبه شده است.

مشاهده شاخص صندوق‌های طلا برای اولین بار در ایران

ره‌آورد برای اولین بار در بازار طلا ایران، شاخص‌ صندوق‌های طلا را محاسبه کرده و در دسترس همگان قرار داده است. شما می‌توانید در صفحه بازار طلا ره‌آورد شاخص صندوق‌های طلا را مشاهده و به راحتی نمودار تکنیکال آن را تحلیل کنید.

مشاهده عملکرد تمام صندوق‌های طلا در صفحه بازار طلا ره‌آورد

شما در صفحه بازار طلا ره‌آورد می‌توانید تمام اطلاعات و عملکرد صندوق‌های طلا از جمله: آخرین قیمت، درصد تغییر، مقدار تغییر، تاریخ آخرین معامله، حجم، ارزش معاملات، ارزش بازار و نرخ NAV، حباب اسمی، حباب ذاتی، حباب واقعی، وزن سکه (گواهی سپرده سکه)، وزن شمش (گواهی سپرده شمش) و وزن نقدینگی (سپرده‌های بانکی و سایر دارایی‌ها) پرتفوی سرمایه‌گذاری آنها را در یک نگاه مشاهده کنید. این اطلاعات به صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌شوند.

نقشه بازار صندوق‌های طلا؛ برای اولین بار در ایران

نقشه بازار صندوق طلا ره‌آورد با اطلاعات دقیق و لحظه‌ای که در اختیار شما تحلیلگران و سرمایه‌گذاران طلا می‌گذارد، این امکان را به شما می‌دهدکه هم در هر لحظه نسبت به وضعیت قیمت و بازدهی صندوق‌ها آگاه شوید و هم امکان تحلیل و مقایسه صندوق‌های طلا را برای شما فراهم می‌کند. از دیگر امکانات نقشه بازار صندوق‌های طلا ره‌آورد می‌توان به موارد اشاره کرد:

  • مقایسه وضعیت صندوق‌ها براساس (ارزش معاملات، حجم معاملات، ارزش بازار صندوق، هم وزن)
  • مشاهده وضعیت بازدهی روزانه صندوق‌های طلا
  • اعمال فیلتر نقشه بازار در ۴۸ حالت مختلف
  • مشاهده بازدهی‌ بلند مدت (هفتگی، ماهانه و سه ماهه)
  • خروجی گرفتن از تصویر نقشه بازار

مشاهده نمودار و پرتفوی صندوق‌های طلا

در صفحه بازار طلا ره‌آورد شما می‌توانید به نمودار صندوق‌های طلا دسترسی داشته باشید. این نمودار از دو بخش بسیار مهم و کاربردی یعنی نمودار ارزش بازار و پرتفوی صندوق‌‌های طلا تشکیل شده است:

در قسمت ارزش بازار می‌توانید ارزش صندوق‌‌ طلا مورد نظرتان را بررسی و با دیگر صندوق‌ها مقایسه کنید و متوجه شوید که کدام صندوق سهم بازار بیشتری نسبت به دیگر صندوق‌ها دارد و قسمت پرکاربرد بعدی مشاهده پرتفوی صندوق‌های طلا است که برای اولین بار در دسترس معامله‌گران بازار طلا قرار گرفته است. در این قسمت شما می‌توانید آخرین پرتفوی هر صندوق را به صورت تفکیک شده مشاهده کنید و متوجه شوید هر صندوق به صورت جزئی از چه دارایی‌هایی تشکیل شده است. با استفاده از این ابزار شفاف‌تر از قبل در صندوق‌های طلا سرمایه‌گذاری خواهید کرد.

تنوع اطلاعات و ابزارهای کاربردی صفحه بازار طلا ره‌آورد به این پنج مورد ذکر شده ختم نمی‌شود. همان‌طور که پیش از این گفته شد داده‌های این صفحه از کلی‌ترین تا جزئی‌ترین اطلاعات بازار طلا را دربر می‌گیرد.

شما می‌توانید برای مشاهده تمام این امکانات به صفحه بازار طلا ره‌آورد مراجعه کنید.

نکته قابل توجه اینکه استفاده از امکانات صفحه بازار طلا ره‌آورد در تمام نسخه‌های (پایه، استاندارد و پیشرفته) امکان‌پذیر است، اما در صورتی که مایل باشید از تمام امکانات بدون محدودیت استفاده کنید حتما باید اشتراک پیشرفته ره‌آورد را تهیه کنید.

ارسال نظر