تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

مبانی CET: توضیح اقتصاد توکنی CET و اکوسیستم کوینکس

CoinEx Token (CET)، توکن در گردش اکوسیستم کوینکس، نقش مهمی را در رشد اکوسیستم کوینکس ایفا کرده است. همزمان با گسترش اکوسیستم کوینکس، CET نیز کاربرد‌های بیشتری در بخش‌ها و سناریو‌های متنوع خواهد داشت و تبدیل به شاخص مهمی از ارزش کلی اکوسیستم کوینکس خواهد شد.

اقتصاد۲۴- CoinEx Token (CET)، توکن در گردش اکوسیستم کوینکس، نقش مهمی را در رشد اکوسیستم کوینکس ایفا کرده است. همزمان با گسترش اکوسیستم کوینکس، CET نیز کاربردهای بیشتری در بخش ها و سناریوهای متنوع خواهد داشت و تبدیل به شاخص مهمی از ارزش کلی اکوسیستم کوینکس خواهد شد.

وجه تمایز CET چیست؟ کاربردهای CET در اکوسیستم کوینکس

هولدرهای CET می توانند از این توکن به عنوان کارمزد معاملات استفاده کنند تا از کسر کارمزد در پلتفرم کوینکس بهره مند شوند. استیکینگ CET دسترسی کاربران به مزایای VIP را، از جمله برداشت های سریع تر، مشوق های ایردراپ توکن ها، رویدادهای راه اندازی توکن های جدید و خدمات مشتریان انحصاری، ممکن می سازد.

CET همچنین نقش توکن گاورننس زنجیره هوشمند کوینکس (CSC) را ایفا می کند و هولدرها را قادر می سازد در تصمیم گیری های شبکه سهیم باشند. CET در CSC به عنوان "گس توکن" تراکنش ها و تعاملات قراردادهای هوشمند عمل می کند.

CET کار خود را با عرضه ابتدایی 10 میلیارد توکن شروع کرد. کوینکس، CET را از طریق ابتکارات متعددی مثل ایردراپ ها و طرح های تشویقی توزیع کرده است. این رویکرد راهبردی نه تنها شروع خوبی برای گردش CET رقم زد بلکه مشوق مشارکت کاربران نیز بود و توانست حسی از کامیونیتی را منتقل کند و در نتیجه، کوینکس را به سمت پذیرش گسترده تر هدایت کند.
تا جولای 2024، عرضه در گردش این توکن حدود 2.8 میلیارد است. کوینکس به لطف مکانیسم بازخرید و توکن سوزی خود، 20 درصد از کارمزد روزانه پلتفرم را برای بازخرید CET و سوزاندن آن در انتهای هر ماه میلادی استفاده می کند. این مسئله، یک مدل ضد تورمی را ایجاد می کند که به افزایش بالقوه کمیابی و ارزش CET در طول زمان منجر خواهد شد. کوینکس در ماه مارس 2021 با سوزاندن 1.08 میلیارد CET آزاد شده، تاریخ ساز شد و بیشترین میزان سوزاندن توکن پلتفرم در تاریخ صنعت را رقم زد.

توسعه آتی اکوسیستم و چشم انداز آن

CET تبدیل به تکیه گاهی برای اکوسیستم کوینکس شده و طیفی از مزایا را به هولدرهای خود ارائه می دهد. نقش آن در تخفیف کارمزد معاملات، حقوق گاورننس و عضویت VIP، تاثیر بسزایی در تعامل کاربران و وفاداری آنها به پلتفرم دارد. کاربرد این توکن به عنوان "گس توکن" CSC و پتانسیل آن برای پذیرش گسترده تر در سیستم های پرداخت می تواند افزایش قیمت آن را به همراه داشته باشد. مدل ضد تورمی CET، در کنار بازخرید ها و توکن سوزی های منظم، می توانند منجر به کمیاب شدن آن و تقویت بالقوه ارزش آن در طول زمان شود. این توکن کوینکس را در خط مقدم نوآوری در صنعت بلاک چین قرار داده است.

کوینکس فعالانه در پی روش های جدیدتری برای ادغام CET در پلتفرم خود است و CET نیز به لطف کاربردهای متعدد خود تاثیر بسزایی در گسترش کوینکس داشته است. کوینکس همین حالا نیز (در سال 2024) توانسته اکوسیستم جامع و قدرتمندی را به همراه طیفی از خدمات از جمله [صرافی] کوینکس، کیف پول کوینکس، زنجیره هوشمند کوینکس، اکسپلورر کوینکس و خیریه کوینکس، ارائه کند. کوینکس، زیر پرچم فلسفه برند خود، "در اولویت بودن کاربران"، از 18 زبان و بیش از 200 کشور و منطقه و همچنین از معاملات بیش از 1,200 رمزارز پشتیبانی می کند و بیش از 1,700 بازار معاملاتی را در بر می گیرد. کوینکس، که در حال حاضر به بیش از 6 میلیون کاربر ثبت نام شده خود خدمت رسانی می کند، به تقویت پلتفرم خود و اکتشاف پتانسیل های جدید برای CET، ادامه خواهد داد.

ارسال نظر