تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

افشاگری ظهره‌وند از شبکه نفوذ اسرائیل در ایران

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این‌ها (اسرائیلی‌ها) در داخل تهران و ایران شبکه نفوذ دارند؛ زیرا ایران کشور بزرگی است و اسرائیلی‌ها عناصر شروری در ایران دارند که با آن‌ها همکاری دارند و در شبکه موساد خودشان را تعریف کرده‌اند.

اقتصاد۲۴-ظهره‌وند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» در تهران گفت: اقدام تروریستی آمریکا و اسرائیل در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه قطعا اقدامی کاملا برخلاف مناسبات بین‌المللی و کنوانسیون‌های جهانی است که امروز مورد توافق کشورهاست، آن هم در شرایطی که بزرگترین همایش یا گردهمایی مقامات عالی رتبه در ایران انجام صورت گرفت.

 او با بیان این‌که به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» خلاف قانون، مُروت و کنوانسیون‌های بین المللی است، تاکید کرد: آنچه که اتفاق افتاده یک اقدام صد در صد تروریستی و مستحق پاسخ ایران است، مسئولیت این کار متوجه آمریکا و عامل اجرایی آن در منطقه هم اسرائیل است

وی با اشاره به این‌که این یک واقعیت است که اسرائیل پایگاه نظامی و اطلاعاتی آمریکا در منطقه است، یادآور شد: روز قبل از ترور «شهید هنیه» شاهد بودیم به حشدالشعبی و حزب الله حمله شد و یکی از فرمانده‌هان مهم حزب الله به همراه ۶ نفر از مردم غیرنظامی که در آن ساختمان حضور داشتند را به شهادت رساندند، این‌ها همه مصادیق شرارت آمریکا و رژیم صهیونیستی است که مستحق است برخورد مناسب صورت گیرد.

ظهره‌وند درباره این‌که مطرح می‌شود چرا باید چنین اقدام تروریستی در کشور ما صورت گیرد، بیان کرد: این‌ها (اسرائیل) در داخل تهران و ایران شبکه نفوذ دارند؛ زیرا ایران کشور بزرگی است و اسرائیلی‌ها عناصر شروری در ایران دارند که با آن‌ها همکاری دارند و در شبکه موساد خودشان را تعریف کرده‌اند.

وی تاکید کرد: باید سطح حفاظت دقیق‌تر و منطقی‌تر رعایت می‌شد، آن طوری که گفته می‌شود یک ریز پرنده حامل موشک بوده که به سمت اتاق «شهید هنیه» شلیک شده است و ایشان و محافظ‌شان به شهادت رسیده است. قبل از اینکه بخواهیم به نحوه اجرای این اقدام توجه کنیم که کار پیچیده‌ای نیست، باید توجه داشته باشیم که این اتفاق در یک پایتخت آن هم در شرایطی که ما یک همایش بین‌المللی داشتیم اتفاق افتاده است که نشان می‌دهد آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها تابع هیچ قانونی نیستند و فراتر از آن اقدام کردند. این کار حتی با کاری با حشد الشعبی کردند و یا علیه حزب‌الله کردند، خیلی فرق دارد. با وقاحت تمام و بدون این‌که به مسئولیت عواقب خود توجه کند این کار را انجام دادند که باید پاسخ درخور داده شود تا دیگر تکرار نشود

منبع: ایلنا
ارسال نظر