تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
بررسی آخرین تغییرات قیمت طلا

فرود آرام طلای ۱۸ عیار با لیدری اونس جهانی

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ همراه با ریزش بازار‌های مالی جهان با کاهش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه نیز در تمامی قطعات، روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار به سمت کانال دوم کریدور ششم خیز برداشته است.

اقتصاد ۲۴- قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ همراه با افت بازار‌های مالی جهان و کاهش قیمت اونس جهانی طلا، در روند نزولی بازگشایی شد. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، با کاهش ۱۷ دلاری، با رقم ۲۴۲۴ دلار به ثبت رسیده است.
همچنین قیمت دلار نیز در آخرین معاملات روز گذشته، روی کانال ابتدایی کریدور ششم بسته شد و امروز با افزایش همراه شده است؛ قیمت دلار با افزایش ۹۰۰ تومانی از روز گذشته، در آستانه ورود به کانال دوم از کریدور ششم است.

قیمت نقره کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با ۷۷ سنت کاهش، روی رقم ۲۷ دلار و ۷۹ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۹۱۰ تومان کاهش، گرمی ۵۵ هزار و ۳۸۰ تومان به فروش رسید.

بازار سکه ریزش کرد

بازار سکه امروز نیز در روند نزولی قرار گرفت. قیمت سکه امامی با ۴۲۳ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۲ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی، روی رقم ۳۸ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: هجوم برای خرید طلا در بازار جهانی


همچنین قیمت نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۳۰۰ هزار تومان کاهش، به‌ترتیب با رقم‌های با رقم ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، با رقم هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز نیز در روند نزولی بازگشایی شده و نسبت به روز گذشته با کاهش مواجه شده است. هر مثقال طلا با ۲۶۲ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۵ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۴۶ هزار تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۵۵۳ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۴۵ هزار و ۳۳۰ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۵۰۶ هزار و ۵۶۳ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات است؛ حباب سکه امامی ۵۷۰ هزار تومان، بهار آزادی ۴۶۵ هزار تومان نیم سکه ۲۸۳ هزار تومان، ربع سکه ۳۴۲ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۱۲۱ هزار تومان کاهش یافت.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر