تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

برگزاری دومین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه

دومین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت سرمایه گذاری شهرآتیه با حضور دکترعلیرضا ابراهیم پور مدیر عامل شرکت ، معاونین و مدیران به منظور بررسی عملکرد شرکت در حوزه درآمد وهمچنین هزینه و بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای لازم در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید.

اقتصاد۲۴-در ابتدای جلسه دکتر ابراهیم پور هدف از برگزاری جلسات شورای معاونین و مدیران را هماهنگی، همکاری و یکدلی به منظور تسریع در انجام امور، رفع موانع و مشکلات موجود در راستای تحقق اهداف و پیشبرد ماموریت‌های شرکت بیان نمودند و بر لزوم برگزاری منظم جلسات شورای مذکور و پیگیری مصوبات جلسه در موعد مقرر تاکید داشتند. در ادامه ایشان به بیان مسائل و مشکلات شرکت در زمینه‌های مختلف پرداخته و ازکلیه معاونین و مدیران خواستار تلاش بیش از پیش در راستای تحقق اهداف تعیین شده، صرفه جویی در هزینه‌ها و اعمال کنترل‌های لازم، نظارت و بازرسی‌های مستمر شدند.

وی افزود: باید در شناسایی دقیق مشکلات و ارائه راهکار‌های اجرائی در جهت اصلاح آن بصورت مستمر و بدون توقف بکوشیم که این امر لازمه داشتن روحیه جهادی، پشت کار، سلامت و انضباط کاری در مدیریت هوشمند می‌باشد و با تبیین شاخص‌های مناسب برای ارزیابی عملکرد شرکت می‌بایست نظام و کنترل دقیقی بر انجام وظایف و مأموریت‌ها بعمل آید. مدیران می‌بایست با تغییر نگرش در افکار و با شناسایی دقیق از فرصت‌ها و تهدید‌ها و نقاط قوت و ضعف شرکت، برای بهبود شرایط حاکم برنامه‌های سازنده و مدونی داشته باشند.

ابراهیم پور ایجاد کارگرو‌های و روش‌ها نوین را از مسایل اصلی و پیشروی شرکت عنوان کرد و افزود: تغییر رویکرد تیم مدیریتی جدید نسبت به نحوه ارزیابی عملکرد معاونین و مدیران و همچنین رصد و پایش مستمر عملکرد آنان بر اساس زمانبندی تعیین شده در طول هفته و بر مبنا و معیار اجرای دقیق و صحیح برنامه‌ها و چشم انداز‌های ترسیمی شرکت صورت خواهد پذیرفت و برنامه‌های تیم جدید در شرکت در حول افزایش بهره وری و سودآوری و مدیریت هزینه‌ها خواهد بود و تاکید بنده بر حصول نتایج این برنامه است.

در بخشی دیگر این جلسه، مدیر عامل شرکت پس از استماع گزارش اقدامات و عملکرد معاونین و مدیران در رابطه با حیطه وظایف و حوزه فعالیت آنان و ایجاد کمیته تحول در جهت بررسی شرایط و بازبینی فرآیندها، بهبود توسعه امور و ریل گذاری جدید فعالیت‌ها با در نظر گرفتن رسالت و چشم انداز شرکت، از مزوریات و اولویت‌های برنامه خود دانست.

در پایان جلسه آقای دکتر روح اله گلشن امیرحسینی بعنوان سرپرست مدیریت اداری و پشتیبانی و آقای دکتر علی اکبر چهارمحالی بعنوان مشاور مدیرعامل درامور مالی و سرمایه گذاری معرفی شدند.

ارسال نظر