تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

تقدیر مدیرعامل شستا و مدیرعامل گروه صنعتی بارز از صنایع لاستیکی سهند

روز گذشته دکتر عارف نوروزی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با صدور نامه‌ای خطاب به مهندس جمال میرزایی، مدیرعامل گروه صنعتی بارز، از صنایع لاستیکی سهند تشکر و قدردانی کرد.

اقتصاد۲۴-به گزارش صنایع لاستیکی سهند در این نامه آمده است:

مقدار تولید واقعی شرکت صنایع لاستیکی سهند در سه ماهه نخست سال جاری از مقدار تولید پیش بینی شده در برنامه جهش تولید و بودجه مصوب ۲۱۲ تن (۲۳ درصد) بیشتر بوده است. این مهم جز با برنامه‌ریزی مناسب و انجام تمهیدات شایسته حاصل نمی‌شود؛ لذا از اهتمام مدیریت و کارکنان شرکت یاد شده برای تحقق برنامه تولید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است تشکر و قدردانی می‌شود.

ان شاءا… با ادامه این روند تا پایان سال آن شرکت مزین به تحقق کامل شعار جهش تولید باشد.

همچنین پیرو این نامه، مهندس جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز با ارسال نامه‌ای به دکتر صیادزاده، مدیرعامل صنایع لاستیکی سهند از ایشان و پرسنل سهند قدردانی کرد.

در بخشی از نامه آمده است:

جناب آقای دکتر صیادزاده

مدیرعامل محترم شرکت صنایع لاستیکی سهند

بدینوسیله از تلاش‌های بی‌وقفه و صادقانه جنابعالی و پرسنل شریف و زحمتکش آن شرکت کمال تشکر را دارد. علی‌الخصوص اقدامات اخیر صورت‌گرفته که موجبات خرسندی مجموعه سهامداران را به همراه دارد.

امید است پیوسته شاهد رشد و توسعه روزافزون آن مجموعه تحت مدیریت جنابعالی باشیم.

شایان ذکر است علی صیادزاده مدیرعامل سهند نیز در پی این ابلاغ ضمن دعوت از مدیران شرکت، طی جلسه‌ای از آن‌ها و تمامی پرسنل جهادگر و زحمتکش سهند تقدیر و قدردانی کرد.

ارسال نظر