تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

با پول ساینا می‌توان صاحب یک کاروان غول‌پیکر شد + عکس

کمپرها، کاروان‌ها و به‌اصطلاح خودرو‌های RV که مناسب برای سکونت در مکان‌های مختلف هستند، دنیای خاص و جذاب خود را دارند. در این بین، خودرو‌های عجیب و منحصربه‌فردی هم وجود دارند که توجهات را به سمت خود جلب می‌کنند.


اقتصاد۲۴- اخیراً یک دستگاه ماک MSV ۱۱۲۰ S Elite که به‌طورکلی کلاس و سطح ویژه مختص خود را دارد، به حراج گذاشته شده است. این MSV که در سال ۱۹۹۶ ساخته شد، دومین نمونه از ۱۰۰ نمونه‌ای است که تاکنون ساخته شده است. قدرت تولیدی این خودرو از یک موتور ۶.۳ لیتری V ۸ جنرال موتورز تأمین و به یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک متصل می‌شود.

طراحی آینده‌نگر چیزی است که این کاروان را منحصربه‌فرد می‌کند. در‌های این خودرو مانند مک لارن دو وجهی هستند. وقتی وارد این خودرو می‌شوید، همه چیز عجیب‌تر می‌شود. صندلی‌های جلو درشت و لوکس بوده و راننده به یک کنسول غول‌پیکر در جلو با سیستم کنترل تهویه مطبوع برای کل خودرو دسترسی دارد.

قسمت عقب دارای یک صندلی دو نفره و یک مبل بزرگ U شکل است. سینک، یخچال و نمایشگر ۱۷ اینچی روی سقف، راحتی و تجمل بیشتری را به کابین اضافه می‌کنند. کل خودرو بر روی سیستم تعلیق بادی سوار می‌شود.

این خودرو در زمان نوشتن این مقاله، دارای قیمت پیشنهادی ۷۴۰۰ دلار (حدود ۴۴۵ میلیون تومان، معادل یک ساینا صفر کیلومتر) است.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر