تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

فرمانده کل ارتش: قبایل وحشی هم به معیارهایی پایبند بودند اما رژیم صهیونیستی نه!

فرمانده‌کل ارتش گفت: گروه و باند جنایتکار رژیم صهیونیستی که نام خود را دولت گذاشته‌اند این چنین رسوا و علنی خلاف آداب و رسوم و مقررات و قواعد بین‌المللی اقدام می‌کنند و تمام قوانین را زیر پا می‌گذارند.

اقتصاد۲۴- امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در آیین افتتاح بیمارستان فوق‌تخصصی سیدالشهدای (ع) بندرعباس با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران هم پای کار هستند و پابه‌پای مسئولان و ما به‌عنوان نظامیان حضور دارند و اخبار را انتشار می‌دهند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر جنایات زیادی انجام داد که یکی از این جنایات به شهادت رساندن خبرنگاران است و تاکنون ۱۷۰ خبرنگار در غزه که در حال انجام دادن مأموریت خبری خود بودند به‌دست این رژیم جلاد به شهادت رسیدند.

فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: درود می‌فرستیم به روح مجاهد شجاع و دانشمند شهید اسماعیل هنیه که به‌دست رژیم صهیونیستی شهید شد و به شهادت رسید و البته دیروز به‌جای ایشان یک شخصیت خاص دیگری که از مجاهدان بزرگ این دوران معاصر است یحیی السنوار منصوب شد که نشان می‌دهد مبارزان فلسطینی و حماس چه‌راهی را می‌خواهند ادامه دهند این انتخاب به این معناست که رژیم صهیونیستی هیچ امیدی به آینده خودش نباید داشته باشد و ان‌شاءالله با چشم خود اضمحلال رژیم صهیونیستی را خواهیم دید.


بیشتر بخوانید: چرا اسرائیل تصمیم به تشدید تنش با ایران گرفت؟


وی تصریح کرد: این جنایات و ترور‌های رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نیست و پاسخ حتمی و قاطع دریافت می‌کنند.

سرلشکر موسوی تأکید کرد: گروه و باند جنایتکار رژیم صهیونیستی که نام خود را دولت گذاشته‌اند این چنین رسوا و علنی خلاف آداب و رسوم و مقررات و قواعد بین‌المللی اقدام می‌کنند و تمام قوانین را زیر پا می‌گذارند، حتی قبایل وحشی هم به یک سری معیار‌ها پایبند بودند، اما این‌ها به هیچ قانونی پایبند نیستند.

وی اضافه کرد: این اقدامات رژیم صهیونیستی به این معناست که آن‌ها سرعت از بین رفتن خود را درک کرده‌اند و با انجام این حرکات می‌خواهند خود را از باتلاق نجات دهند، اما قطعاً نمی‌توانند نجات دهند و آن‌ها دچار اضمحلال می‌شوند.

منبع: عصر ایران
ارسال نظر