تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
در اقدامی کم سابقه در صنعت بیمه؛

شرکت بیمه دی مدت زمان پرداخت خسارت‌ به مراکز درمانی را به کم‌تر از ۲ ماه کاهش داد

مدیر بیمه‌های درمان بیمه دی گفت: با به روز شدن زمان پرداخت خسارت به مراکز درمانی، این مراکز مطالبات خود تا اول خردادماه سال جاری را دریافت کرده‌اند.

اقتصاد۲۴- به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، "مصطفی نظری" با اشاره به تسریع پرداختی‌های اخیر بیمه دی به مراکز درمانی کشور، گفت: این مراکز یک ماه فرصت دارند تا اسناد خود را به بیمه دی ارسال کنند و این شرکت نیز یک ماه فرصت خواهد داشت تا این اسناد را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. بدین ترتیب در راستای تاکید مدیرعامل و با برنامه‌ریزی صورت گرفته در این خصوص، پرداخت مطالبات مراکز درمانی به روز شده و به کمتر از ۲ ماه کاهش پیدا کرده است. به طوری که در حال حاضر نسبت به میانگین صنعت بیمه و بیمه‌های پایه در جایگاه مطلوب‌تری قرار داریم.

پرداخت تمام مطالبات مراکز درمانی تا اول خردادماه سال جاری

نظری از پرداخت تمام مطالبات مراکز درمانی تا اول خردادماه امسال خبر داد و افزود: مطالبات مربوط به پزشکان پایش، شرکت‌های خدمات بالینی در منزل و بیمارستان‌های دولتی نیز تا اول تیرماه امسال پرداخت شده است.

پرداخت اسناد درمانی مستقیم

نظری در خصوص پرداخت اسناد درمانی مستقیم گفت: مطالبات بیمه‌شدگانی که به مراکز غیر طرف قرارداد مراجعه کرده و اسناد درمانی مستقیم آن‌ها تا ۱۱ مرداد‌ماه امسال به مرحله تأیید حواله رسیده نیز، پرداخت شده و این روند ادامه دارد.

مدیر درمان بیمه دی در پایان تصریح کرد: این اقدامات در راستای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی مراکز درمانی به مشتریان بیمه دی صورت گرفته که امید می‌رود موجب ارتقای سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان به ویژه جامعه معزز ایثارگری شود.

ارسال نظر