تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

حضور بیمه ملت توانگرترین شرکت بیمه کشور در نمایشگاه صنعت مالی ایران

بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) حضور فعال دارد و با ارائه نوین‌ترین خدمات بیمه‌ای خود به فعالان این صنعت، آمادگی خود را برای پاسخگویی به نیاز‌های بیمه‌ای این بخش از اقتصاد کشور اعلام می‌کند.

اقتصاد۲۴-شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مردادماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این رویداد مهم اقتصادی، فرصتی است تا شرکت‌های فعال در حوزه مالی دستاورد‌ها و محصولات خود را به نمایش گذاشته و با مخاطبان هدف تعامل کنند.

بیمه ملت به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت بیمه کشور، با حضور پررنگ خود در این نمایشگاه، نویدبخش ارائه خدمات نوآورانه و پاسخگویی به نیاز‌های روزافزون مشتریان خواهد بود.

بیمه ملت در سالن ۶ غرفه شماره ۶۰۸ حضور دارد و از ساعت ۸ الی ۱۵ میزبان مخاطبان و بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.

بیمه ملت در این نمایشگاه، فرصتی خواهد داشت تا آخرین محصولات و خدمات خود را به عموم مراجعین معرفی کرده و به سوالات مشتریان پاسخ دهد.

از تمامی علاقه‌مندان به صنعت بیمه و سرمایه‌گذاری دعوت می‌شود تا از غرفه بیمه ملت در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه بازدید کرده و از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوند.

منبع:روابط عمومی بیمه ملت

ارسال نظر