تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

تودیع و معارفه تعدادی از مدیران شعب استان تهران برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران شعب پانزده آبان، تجارت، آزادی، شمیران و نمایشگاه در مراسم جداگانه با حضور معاونین مدیر عامل، مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها وشعب، مدیرکل بیمه‌های مسئولیت، مدیرکل امور ایثارگران، مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیرکل استان تهران در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۳۰ برگزار گردید. در این مراسم ضمن تکریم و تقدیر از زحمات مدیران پیشین شعب مذکور، مدیران جدید معرفی شدند.

اقتصاد۲۴-امیررضا نعمت اللهی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها شعب و نمایندگی‌ها طی سخنانی از مدیران جدید شعب درخواست کرد ضمن توجه به راهبرد‌ها و سیاست‌های پنج گانه اخیر شرکت نسبت به افزایش سهم بازار، ایجاد مانده عملیات مثبت و توجه به انسجام کارکنان و نمایندگان که از اهداف اصلی تعیین شده مدیرعامل می‌باشد، اقدام نمایند.

مهدی متقی پور سرپرست معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع نیز با اشاره به لزوم ایجاد انگیزه در همکاران و فراهم نمودن همدلی میان آنها، تاکید کرد: عملکرد شعب و مدیران آن به صورت دوره‌ای مورد بررسی خواهد گرفت.

سید میثم حسینی لر معاون محترم برنامه ریزی و نوآوری با اشاره به نهایی شدن برنامه معاونت‌ها اشاره داشت: امور شرکت طی برنامه‌های تبیین شده پیش خواهد رفت و براساس راهبرد مدیرعامل سیاست گذاری در ستاد صورت می‌پذیرد و انتظار می‌رود شعب برنامه و سیاست‌های شرکت را اجرا نمایند.

شایان ذکر است در این مراسم مدیران جدید نقطه نظرات و برنامه‌های خود را برای نیل به اهداف سازمانی مطرح کردند.

ارسال نظر