تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

جشنواره پرسپولیسی‌های شهر تا ۱۵ شهریورماه تمدید شد

جشنواره پرسپولیسی‌های شهر که با هدف اعطای پاداش‌هایی با اعداد خاطره‌انگیز برای هواداران باشگاه پرسپولیس در حال برگزاری است، تا ۱۵ شهریورماه تمدید شد.

اقتصاد۲۴-بانک شهر با هدف معرفی ظرفیت‌ها و خدمات برتر خود و به منظور بهره برداری حداکثری از پتانسیل‌های موجود در کارت هواداری پرسپولیس، از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به برگزاری «جشنواره پرسپولیسی‌های شهر» کرد. درهمین حال و با توجه به استقبال هواداران، این جشنواره تا ۱۵ شهریورماه تمدید شد.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تا زمان اعلام شده، فرصت دارند با افزایش موجودی حساب پرسپولیس‌کارت خود یا با افتتاح حساب در شعب و پیشخوان‌های بانک شهر به صورت حضوری و یا از طریق نرم افزار همراه شهر پلاس این بانک به صورت غیرحضوری در این جشنواره شرکت کنند.

«۶ کمک هزینه خرید خودرو پژو ۲۰۶»، «۶۰ گوشی تلفن همراه» و «۶۰۰ ساعت هوشمند» تنها بخشی از جوایز جشنواره پرسپولیسی‌های شهر است.

در پایان به اطلاع می‌رساند؛ نسخه اندروید، ios و تحت وب (مناسب برای سیستم عامل IOS) همراه شهر پلاس از طریق سایت بانک شهر به نشانی: ‏http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم افزار کافه بازار و مایکت قابل دسترسی است. با ارسال عدد ۵ به شماره ۲۰۰۰۳۵ نیز می‌توانید لینک دانلود نرم افزار همراه شهر پلاس را دریافت کنید.

ارسال نظر