تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

آرامش زائران و خادمان اربعین با تکیه بر بیمه معلم

بیمه معلم اربعین امسال آرامش زائران و خادمان اربعین را تامین می‌کند.

اقتصاد۲۴- به گزارش روابط عمومی به نقل از دنیای بانک و بیمه، براساس آخرین آمار منتشر شده، نزدیک به دو میلیون نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند تا در مراسم اربعین حسینی امسال حضور بهم رسانند. بنابر اعلام ستاد مرکزی اربعین و با هدف تامین حداکثری آسایش‌خاطر زائران، تمامی افراد در بدو ثبت نام، یکی از سه بسته بیمه‌ای که شرکت بیمه معلم ارائه کرده است، را باید تهیه کنند تا تحت پوشش این بیمه، حظ معنوی آن دو چندان شود.

سازمان حج و زیارت، امسال شرکت بیمه معلم را به عنوان تنها بیمه‌گر مراسم اربعین امسال انتخاب کرده است تا پوشش بیمه‌های زائران کربلا بر عهده شرکت بیمه‌ای با سطح توان مالی یک باشد و به خوبی بتواند از عهده تعهدات خود در قبال زائران برآید. این شرکت برای رفع دغدغه‌ها و نیاز‌های زائران سه بسته بیمه‌ای ارائه کرده تا زائران حق انتخاب داشته باشند و بتوانند با توجه به نیاز خود پوشش مطلوبشان را اختیار کنند.

بر اساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین در سال ۱۴۰۳، همه داوطلبان زیارت کربلای معلی باید با انتخاب یکی از سه بسته پوشش‌های بیمه‌ای که در سامانه سماح عرضه شده است، سفر معنوی خود را آغاز کنند.

حق بیمه دریافتی از زائران با احتساب هزینه ارائه خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده که پوشش‌های آن متفاوت خواهد بود.

در مراسم اربعین سال گذشته بر اساس آمار‌ها ۸ هزار و ۷۵۸ مصدوم برای امور درمانی به بیمارستان و مراکز و اورژانس منتقل شدند؛ همچنین ۸۵ نفر از ۱۰۰ نفر فوت‌شدگان سال گذشته تحت پوشش‌های بیمه‌ای قرار داشتند. بررسی همین آمار‌ها نشان می‌دهد در این مراسم مذهبی، حضور بیمه تا چه اندازه مهم و موثر است.

امسال، اما ریسک سفر باز هم بالاتر است چرا که گرمای هوای بی‌سابقه در جهان و منطقه ممکن است سلامتی زائران را تهدید کند. در این شرایط خرید بیمه با هدف پوشش ریسک‌های موجود یکی از اساسی‌ترین اقداماتی است که زائران در بدو ثبت‌نام باید انجام دهند.

خدمات‌رسانی بیمه معلم به خادمان اربعین

بیمه معلم نه فقط خود را آماده پوشش ریسک زائران اربعین ۱۴۰۳ کرده بلکه برای موکب‌داران اربعین هم چتری حمایتی در نظر گرفته است و موکب‌داران، این خادمان گرانقدر و خاموش اربعین حسینی هم می‌توانند در قالب انواع‌بیمه‌نامه‌های مسئولیت، حوادث، آتش‌سوزی و اتومبیل ریسک ناشی از اتفاقات پیش‌بینی نشده را تحت پوشش این شرکت بیمه‌گر قرار دهند.

ارسال نظر