تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
عضو هیئت مدیره ومعاون فنی مدیرعامل دربیمه‌های اشخاص و مسئولیت:

بیمه آسیا طرح جدید بیمه مستمری مادام العمر"رایان" را ارائه می‌کند

معاون بیمه‌های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا از ارائه طرح جدید بیمه مستمری مادام العمر"رایان" خبر داد.


اقتصاد۲۴- فرامرز خجیر عضو هیئت مدیره و معاون فنی بیمه‌های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا در ارتباط با بیمه نامه جدید مستمری گندم طرح "رایان" اظهار داشت: بر اساس راهبرد هیئت مدیره محترم واستراتژی شرکت بیمه آسیا مبنی بر توسعه فروش بیمه‌های زندگی، این محصول جدید به منظور پاسخ به نیاز افراد جامعه طراحی و ارائه شده است.
وی افزود: در راستای این راهبرد، امسال در حوزه بیمه‌های زندگی، طرح جدید بیمه مستمری مادام العمربا نام تجاری "رایان" و با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران تهیه و ارائه شده است و با توجه به ویژگی‌های ممتاز این بیمه نامه نسبت به محصولات مشابه در بازار، انتظار می‌رود استقبال مطلوبی از این محصول به عمل آید.
فرامرز خجیر در ارتباط با ویژگی‌های این بیمه نامه اشاره کرد: در طرح بیمه مستمری مادام العمر "رایان" بیمه گذاران با پرداخت پنج سال حق بیمه، از مزایای دریافت مستمری مادام العمر بعلاوه سود مشارکت بهره مند می‌شوند.
وی افزود: در این محصول جدید، حق بیمه در قالب دریافت وام قرض الحسنه و بدون مراجعه به بانک و بدون نیاز به ضامن و اعتبار سنجی پرداخت می‌شود.
وی تاکید کرد: با توجه به مزیت‌های رقابتی این محصول بیمه ای، لازم است شعب و شبکه فروش از این ظرفیت و فرصت جدید به نحو شایسته‌ای استفاده نموده و اهتمام لازم را برای فروش این بیمه نامه به عمل آورند، بدیهی است پس از اخذ مجوز‌های لازم از هیئت مدیره محترم، از مجموعه عوامل مرتبط با این محصول وکارکنان، شعب و نمایندگان برتر این حوزه تقدیر بعمل خواهد آمد.

ارسال نظر