تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم :

تیم بدمینتون دختران پتروشیمی جم به مقام دوم مسابقات پتروشیمی‌های کشور دست یافت

در ادامه‌ی هفتمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی پتروشیمی‌های کشور، دختران کمتر از ۱۷ سال پتروشیمی جم در بخش انفرادی رشته بدمینتون، توانستند مقام‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

اقتصاد۲۴-به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ هفتمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی پتروشیمی‌های کشور به میزبانی پتروشیمی شازند در چهار رشته ورزشی برگزار شد که تیم بدمینتون دختران کمتر از ۱۷ سال پتروشیمی جم به مقام‌های اول تا سوم انفرادی این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

اعضای تیم پتروشیمی جم در این دوره از رقابت‌ها را “فاطمه کشتکار”، “مبینا پوریوسف”، “ریحانه پوریوسف”، “باران عباسی” و “یگانه‌السادات حسینی” تشکیل دادند که “نجمه سهرابی” به عنوان مربی و “زهره برجویی‌زاده” به عنوان سرپرست، تیم بدمینتون دختران را همراهی می‌کردند.

در ادامه این مسابقات و در بخش انفرادی رشته بدمینتون، دختران کمتر از ۱۷ سال پتروشیمی جم، توانستند مقام‌های اول تا سوم انفرادی این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

شایان ذکر است در بخش انفرادی رشته بدمینتون، “باران عباسی” مقام اول، “فاطمه کشتکار”، مقام دوم و “مبینا پوریوسف” به مقام سوم دست یافتند.

ارسال نظر