تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه ایران با اعضای کانون صنفی نمایندگان کشور دیدار کرد

مدیرعامل بیمه ایران با اعضای کانون صنفی نمایندگان بیمه ایران دیدار و گفتگو کرد.

اقتصاد۲۴-به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، محمدرضا کشاورز در محل شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه در غرفه بیمه ایران گفت: اعتقاد داریم که کار‌ها باید به مرحله عملیاتی برسد و سپس با خرد جمعی مشکلات بررسی و رفع گردد.

وی در ارتباط با دستورالعمل وام نمایندگان اظهار داشت: این دستورالعمل اجرا شود، بازخورد‌های لازم را از آن می‌توان گرفت و کار که عملیاتی شود، با نظر نمایندگان به رفع نواقص آن می‌پردازیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران با اذعان به اینکه باید تمام توجه و دقت در زمان صدور بیمه نامه‌ها انجام گیرد، اظهار داشت: این فرایند در صنعت بیمه کشور برعکس فرایند جهانی است و در هنگام خسارت همه دقیق می‌شوند که طبعا نارضایتی بحق بیمه گذاران را در تاخیر و کسری خسارت در پی دارد.

محمدرضا کشاورز در ارتباط با حدود اختیارات نمایندگان بیان داشت: اعتقاد دارم نماینده‌ای که اعتبار سنجی شده و ظرفیت آن کارشناسی گردیده، باید در حد شعبه اختیارات داشته باشد.

مدیرعامل بیمه ایران ادامه داد: وقتی می‌گوییم نماینده، باید اعتماد کنیم و به معنای واقعی اختیارات لازم را اعطا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دسته‌بندی نمایندگان باید با یک روش علمی انجام گیرد، بیان داشت: در ارتباط با نمایندگان زیانده، یک بررسی کامل و جامع صورت گیرد و نمایندگانی که چندین سال متوالی مدیریت ریسک ضعیفی داشتند و برای شرکت زیان ده بودند، برای ادامه فعالیت آن‌ها تجدید نظر شود.

رییس هیات مدیره بیمه ایران در ارتباط با استار تاپ‌ها گفت: اگر استار تاپ‌ها بتوانند فعالیت بیمه‌گری را تسهیل کنند مطلوب است و بر اساس بررسی‌هایی که انجام دادیم اکثر مشتریان در استار تاپ‌ها ابتدا بیمه ایران را انتخاب می‌کنند و در مرحله دوم حق بیمه را ملاک قرار می‌دهند.

رییس هیات مدیره بیمه ایران با تاکید بر رعایت قانون در تمام فعالیت‌های بیمه گری، گفت: اعتقاد دارم بیمه ایران در بخش کارکنان و شبکه نمایندگی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که باید آن آن‌ها را به عرصه ظهور برساند.

در ابتدای این جلسه رئیس کانون انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران در ارتباط با دستورالعمل وام، تعلیق نمایندگان زیانده، حدود اختیارات نمایندگان و برخی فرایند‌های قانونی و دیگر مشکلات صحبت کردند.

ارسال نظر