تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

برنامه طلایاب تصویری گوشی‌های اندروید که بهتر است بشناسید!

برنامه‌های طلایاب متعددی وجود دارند که می‌توانید روی دستگاه خود نصب کنید. می‌توانید از گوشی خود به‌عنوان فلزیاب با برنامه‌هایی که هم برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی و هم iOS موجود است، استفاده کنید. درجه قابلیت کاربرد متفاوت است و شما به اندازه یک مدل با اندازه کامل از ویژگی‌های فلزیاب قدرتمند برخوردار نخواهید بود. با این حال، برنامه‌ها رایگان هستند و نتایج شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهند. تعداد زیادی برنامه وجود دارد که بر روی پلتفرم اندروید تمرکز دارند. در ادامه، بهترین برنامه‌های طلایاب را معرفی می‌کنیم.

اقتصاد۲۴- برنامه‌های طلایاب متعددی وجود دارند که می‌توانید روی دستگاه خود نصب کنید. می‌توانید از گوشی خود به‌عنوان فلزیاب با برنامه‌هایی که هم برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی و هم iOS موجود است، استفاده کنید. درجه قابلیت کاربرد متفاوت است و شما به اندازه یک مدل با اندازه کامل از ویژگی‌های فلزیاب قدرتمند برخوردار نخواهید بود. با این حال، برنامه‌ها رایگان هستند و نتایج شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهند. تعداد زیادی برنامه وجود دارد که بر روی پلتفرم اندروید تمرکز دارند. در ادامه، بهترین برنامه‌های طلایاب را معرفی می‌کنیم.

برنامه طلایاب برای گوشی‌های اندروید

بهترین اپلیکیشن ردیاب طلا یاب، اپلیکیشن یا اپلیکیشنی است که بر روی گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها نصب می‌شود. شما از سیستم عامل Android مانند دستگاه‌های سامسونگ، هوآوی یا نوکیا یا دستگاه‌های iOS اپل مانند آیفون یا آی پد استفاده می‌کنید.

این برنامه‌ها (برنامه‌ها) برای تشخیص طلا یا فلزات، به طور کلی، به حسگرهای مغناطیسی موجود در اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها متکی هستند، بنابراین برنامه برای اندازه‌گیری تغییرات میدان‌های مغناطیسی اطراف گوشی و مقدار دیجیتال در داخل گوشی، به این حسگر متکی است. برنامه به صورت بصری بر روی صفحه دستگاه به عنوان یک نشانگر تصویری یا گرافیکی (دایره یا مستطیل) یا عدد متغیر نمایش داده می‌شود و مکانیسم نمایش از یک برنامه به برنامه دیگر متفاوت است، اما مفهوم اساسی یکسان است.

برای یافتن طلا، فلزات گرانبها و گنج‌های مدفون، طلایاب‌ها و فلزیاب‌ها از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند.

آیا فلزیاب واقعا عمل می‌کند؟

برنامه‌های فلزیاب در گوشی‌های هوشمند به این ترتیب عمل می‌کنند برخلاف یک فلزیاب با ابعاد کامل، یک برنامه فلزیاب گوشی هوشمند با میدان مغناطیسی اطراف تلفن شما عمل می‌کند. هنگامی که یک معیار پایه را از تنظیمات حساسیت انتخابی شما انتخاب می‌کند، می‌تواند بگوید چه زمانی چیزی آن فیلد را تغییر می‌دهد. این امکان‌پذیر است زیرا گوشی‌های هوشمند مدتی است که دارای مغناطیس‌سنج در داخل خود هستند. این فناوری است که قطب نما گوشی هوشمند شما را نیرو می‌دهد و قدرت میدان‌های مغناطیسی را شناسایی و اندازه گیری می‌کند. این به تلفن هوشمند شما اجازه می‌دهد تا وجود برخی مواد معدنی را حس کند. مطمئناً انواع فلزاتی که ممکن است تشخیص دهد در طیف گسترده‌ای از فلزات که از یک فلزیاب بزرگ انتظار دارید نیست. گوشی فقط فلزات مغناطیسی مانند آهن، کبالت، نیکل و فولاد را حس می‌کند. این برنامه صفحه نمایش خود را تغییر می‌دهد تا به شما اطلاع دهد زمانی که فلز در نزدیکی شما تشخیص داده می‌شود. خود صفحه به برنامه بستگی دارد و ممکن است هنگام هشدار صدا تولید کند یا نه.

مهمترین برنامه‌های طلایاب

۱-  اپلیکیشن Metal Detector

این برنامه یک ابزار مناسب و فلزیاب است که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف مفید باشد. به عنوان مثال، تعمیر و طراحی داخلی (پیدا کردن سیم در دیوار)، چک کردن چمدان، جستجوی کلید و موارد دیگر. سیم‌ها را در دیوار با این اپلیکیشن پیدا کنید. اگر در حال طراحی و بازسازی اتاق هستید، از این دستگاه جستجو و اسکنر فلزی استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا ببینید سیم‌ها در کجای دیوار قرار دارند. چگونه کلید خانه یا کلید ماشین را پیدا می‌کنید؟ فقط اسکنر فلزیاب را روشن کنید. قبل از ورود به فرودگاه، لباس‌ها و چمدان‌هایتان را از نظر فلز بررسی کنید. در صورت داشتن فلزیاب، بررسی چمدان ساده و راحت است.

ویژگی‌های اپلیکیشن Metal Detector

  • امکان جستجوی اجسام فلزی
  • سنسورهای جیبی برای یافتن آهنربا و آلیاژهای مس
  • دستگاه آهنربا و مغناطیس واقعی
  • پیدا کردن سیم در دیوار
  • امکان بررسی چمدان و لباس را از نظر فلزات
  • پیدا کردن کلید ماشین یا خانه
  • کارکرد صحیح گجت به حسگر مغناطیسی در گوشی نیاز دارد.

 

۲- فلزیاب EMF

برنامه فلزیاب EMF از حسگر مغناطیسی گوشی شما برای جستجوی فلزات استفاده می‌کند. فاصله و شدت امواج مغناطیسی که از یک جسم فلزی می‌آیند را به شما نشان می‌دهد. اگر آشکارساز فلزی را تشخیص دهد، یک اعلان در دستگاه تلفن همراه خود دریافت خواهید کرد. گوشی هوشمند خود را به یک فلزیاب واقعی تبدیل کنید. برای شروع جستجو، برنامه را اجرا کنید و گوشی خود را حرکت دهید. برنامه فلزیاب EMF نیز در پس زمینه بدون محدودیت عمل می‌کند. نشانگر سطح میدان مغناطیسی روی صفحه نمایش داده می‌شود. با نزدیک شدن به یک جسم فلزی، این عدد دائماً تغییر می‌کند. وقتی به فلز نزدیک می‌شوید، تلفن شما می‌لرزد یا صدا می‌دهد. این به شما کمک می‌کند همیشه مراقب محل اشیاء فلزی باشید. در تنظیمات، می‌توانید حساسیت سیگنال‌های جستجو و صدا را تغییر دهید. همچنین می‌توانید با انتخاب هر رنگ موجود، طراحی اپلیکیشن فلزیاب EMF را تغییر دهید. اگر مقدار گوشی شما صفر یا کمتر از این مقدار باشد، به این معنی است که مطلقاً هیچ فلزی در مجاورت آن وجود ندارد. اگر برنامه فلزیاب EMF خطا می‌دهد، باید سنسور مغناطیسی گوشی هوشمند خود را بررسی کنید. همچنین این فلزیاب نمی‌تواند وجود فلزات غیرآهنی را تشخیص دهد. به عنوان مثال، طلا، نقره یا مس. برای تعیین اینکه چقدر به یک جسم فلزی نزدیک هستید، به نشانگر سطح توجه کنید. اگر عدد روی نمایشگر بیش از ۶۰ باشد، به این معنی است که فلز نزدیک است.

طلای آب شده بهتر است یا طلای دست دوم؟

همانطور که بررسی کردیم، خرید طلای فیزیکی با خطرات بسیاری روبه‌رو است، زیرا دستگاه‌هایی وجود دارند که می‌توانند وجود طلای فیزیکی را تشخیص دهند. به همین دلیل، احتمال وقوع سرقت بیشتر است. این که طلای آبشده بهتر است یا طلای دست دوم، می‌توان گفت که خرید طلای آب شده به دلیل امنیت بیشتر و نقد شوندگی بالا می‌تواند سرمایه‌گذاری بهتری باشد. پلتفرم‌های مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند که طلا30، یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم‌های خرید و فروش طلا است. این پلتفرم امکان خرید طلای آب شده را فراهم نموده است.

جمع‌بندی

برنامه‌های فلزیاب تلفن همراه فلز را تشخیص می‌دهد، اما طلا و گنج را پیدا نمی‌کنند. اگر وسیله فلزی خود را گم کنید، با این برنامه‌ها می‌توانید سریع‌تر آن را پیدا کنید. فلزیاب دستگاهی است که مواد فلزی را حتی در صورت مدفون شدن در زیر سطح تشخیص می‌دهد. فلزیاب‌ها برای یافتن گنجینه‌های مدفون پنهان شده در زیر زمین مفید هستند، آن‌ها اغلب از یک واحد دستی با یک کاوشگر حسگر تشکیل شده‌اند که باید به روی زمین کشیده شوند.

ساده‌ترین روشی که فلزیاب عمل می‌کند زمانی است که حسگر فلزیاب به تکه‌ای از فلز نزدیک می‌شود که با تغییر صدای گوشی یا حرکت سوزن روی یک نشانگر مشخص می‌شود. معمولاً دستگاه مقداری فاصله و نوع فلز را نشان می‌دهد، هرچه صدا بالاتر باشد یا سوزن بالاتر می‌رود.

 

 

ارسال نظر