تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

حضور فعال بانک رفاه کارگران در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

بانک رفاه کارگران با هدف معرفی اثربخش محصولات و خدمات خود و همچنین در راستای گسترش تعاملات با شرکت‌های فعال اقتصادی و واحد‌های تولیدی، حضور فعالی در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بانک، بورس و بیمه) دارد.


اقتصاد۲۴- این رویداد طی روز‌های ۱۹ الی ۲۲ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری کشور با حضور فعال در این مهم ضمن معرفی برخی از خدمات، محصولات و دستاورد‌های خود در سال‌های اخیر، بستر ارتباط دوسویه با مدیران و صاحبان کسب‌وکارها، کارآفرینان، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و استارت‌آپ‌ها به منظور توسعه همکاری‌های متقابل را فراهم کرده است.


بانک رفاه کارگران با رویکرد تشریح ظرفیت‌های حمایتی این بانک از تولید ملی و اشتغالزایی و معرفی ابزار‌های نوین تامین مالی در این رویداد حضور یافته است و بخشی از اقدامات و دستاورد‌های خود در بخش‌های مختلف را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

جمعی از مدیران و کارشناسان این بانک با حضور در غرفه این بانک در سالن شماره ۸ و ۹ غرفه شماره ۸۲۶ از ساعت ۸ الی ۱۵ پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان درباره نحوه استفاده از خدمات و محصولات هستند.

شایان ذکر است، از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه که در راستای معرفی قابلیت‌ها، دستاورد‌ها و هم‌افزایی میان نهاد‌های مالی داخلی و خارجی در حال برگزاری است، "معرفی ابزار‌های نوین بانکی به منظور جمع‌آوری نقدینگی‌های سرگردان از جامعه و سوق‌دهی آن به سمت تولید ملی" است که بانک رفاه کارگران از سال گذشته با معرفی و اجرای طرح انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) به عنوان بانک پیشرو در این زمینه گام برداشته و در حال حاضر انتشار این اوراق از طریق شعب این بانک در دست اقدام قرار دارد.

گفتنی است، شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگترین رویداد مالی کشور و یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور با هدف افزایش سواد مالی و آگاهی‌بخشی به عموم افراد جامعه، بالابردن سطح تعاملات بین‌المللی صنعت مالی ایران، ارتقای ارتباط مالی بین بانکی، رونمایی از دستاورد‌های جدید و. در حال برگزاری است و با برگزاری کارگاه‌ها، سمینار‌ها و نشست‌های تخصصی، نقش مهمی در ارتقای سطح دانش و آگاهی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان ایفا می‌کند.

ارسال نظر