تاریخ انتشار: ۲۲:۳۸ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

اسرائیل، تاریخ انتقام ایران را پیش‌بینی کرد

خبرنگار آکسیوس ادعا می‌کند ایران ظرف چند روز آینده به طور مستقیم حملاتی را علیه رژیم صهیونیستی ترتیب خواهد داد.

اقتصاد۲۴-  باراک راوید، خبرنگار اکسیوس در خصوص پاسخ ایران به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به نقل از دو منبع گفت: «جامعه اطلاعاتی اسرائیل معتقد است که ایران تصمیم گرفته است مستقیماً به اسرائیل حمله کند و ممکن است ظرف چند روز آینده این کار را انجام دهد».

به گزارش رویترز، راوید افزود که این حمله به تلافی ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران صورت خواهد گرفت.

منطقه در حال آماده شدن برای موج جدیدی از پاسخ ایران و محور مقاومت به ترور‌های رژیم تروریستی اسرائیل است. در همین راستا رسانه‌های گوناگون تا کنون ادعا‌هایی را در مورد زمان و شکل احتمالی این پاسخ منتشر کرده‌اند.

پیش از این پولیتیکو به نقل از منابع خود گفته بود که ایران در حال بررسی برنامه‌های خود برای حمله چند جانبه به اراضی اشغالی اسرائیل است. این روزنامه همچنین مدعی شده بود که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از طریق مجاری دیپلماتیک و با میانجیگری متحدان خود در غرب آسیا از تهران خواسته تا از حمله نظامی دست بردارد.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» نیز درباره هراس صهیونیست‌ها از پاسخ ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» نوشت: «اسرائیل نگران است و درباره اینکه متحدان تل آویو و سامانه‌های پدافندی آن‌ها خواهند توانست حمله پیچیده ایران را دفع کنند، تردید دارد. چهار ماه بعد از عملیات اول ایران (عملیات وعده صادق) اسرائیل اکنون بیشتر از گذشته منزوی شده و تحلیلگران نظامی معتقدند که اکنون بیش از گذشته، در مقابل حملات جمهوری اسلامی آسیب پذیر است».

ارسال نظر