تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
مفید امینی در گردهمایی وزارت آموزش و پرورش:

بیمه معلم بخشی از جامعه فرهنگیان است

مدیرعامل بیمه معلم با حضور در همایش وزارت آموزش و پرورش، ضمن تبیین عملکرد این شرکت در قبال فرهنگیان، بار دیگر بر به کارگیری تمامی ظرفیت برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به این قشر فرهیخته تاکید کرد.

اقتصاد۲۴-به نقل از روابط‌عمومی، مفید امینی در همایشی با حضور معاون برنامه‌ریزی، رفاه و پشتیبانی، روسای ادارات و کارشناسان بیمه اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش که هفدهم مردادماه سال جاری برگزار شد، در گزارشی با مرور اجمالی تاریخچه شرکت بیمه معلم گفت: حدود ۲۰ سال پیش با همت وزارت آموزش و پرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان، شرکت بیمه معلم برای خدمت‌رسانی به فرهنگیان و پیشتازی در ارائه خدمات بیمه‌ای با توجه به نیاز و خواسته این قشر عزیز وارد مسیر تازه‌ای شد.

او در ادامه افزود: با توجه به اینکه ارائه خدمات به فرهنگیان، قراردادی استراتژیک و حائز اهمیت برای ما محسوب می‌شود، با افزایش تعداد شعب و نمایندگان تلاش کردیم به تمامی همکاران خود اعلام کنیم که تامین نیاز‌های بیمه‌ای فرهنگیان و خانواده‌های آن‌ها اولویت نخست و اساسی ما است.

امینی با اشاره به ایجاد شعب اختصاصی فرهنگیان در برخی استان‌های کشور، تصریح کرد: ماه‌ها پیش از عقد قرارداد با وزارت آموزش و پرورش، در تکاپوی تقویت زیرساخت‌ها بودیم تا بتوانیم برای ارائه خدمات به فرهنگیان عزیز اعلام آمادگی کنیم. سپس با ارائه بهترین نرخ و شرایط به وزارتخانه، نشان دادیم بیمه معلم همواره در کنار فرهنگیان عزیز است و خود را بخشی از این جامعه می‌داند.

مدیرعامل بیمه معلم، با برشمردن اقداماتی که از بدو انعقاد قرارداد با فرهنگیان انجام شده است، بیان کرد: تشکیل جلسات ادواری با تمامی اداره کل‌های آموزش و پرورش ۹ استان تحت پوشش، اطلاع‌رسانی گسترده در کانال‌های خبری مخصوص فرهنگیان پیرامون پوشش‌های بیمه‌ای و مراکز درمانی، افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد، جمع‌آوری اسناد خسارت به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری و... از جمله اقداماتی است که در راستای کسب رضایت فرهنگیان عزیز انجام شده است.

در این همایش که فرصتی مناسب برای تبادل نظر و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در حوزه بیمه فرهنگیان بود، شرکت‌کنندگان با ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای بهبود خدمات بیمه‌ای، به غنای بحث کمک کردند.

در پایان، با تأکید بر اهمیت حمایت از فرهنگیان، بر لزوم استمرار همکاری‌ها و ارتباطات مؤثر بین ادارات رفاه و پشتیبانی وزارتخانه آموزش و پرورش و شرکت بیمه معلم تاکید شد.

ارسال نظر