تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۸

آیا پلیس ۱۱۰ مزاحم تلفنی دارد؟

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: متاسفانه ۱۰ درصد تماس‌ها با پلیس ۱۱۰، مزاحمت تلفنی است.

اقتصاد24 - سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درخصوص سرعت عمل ماموران پلیس ۱۱۰ برای اجرای ماموریت‌ها اظهار داشت: میانگین مدت زمان حضور ماموران پلیس بعد از تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ حدودا ۷ دقیقه است، البته این مدت زمان بسته به شرایط ترافیک متغیر است؛ البته باید گفت در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندان، ناوگان موتوری پلیس ۱۱۰ با ۱۱۰ دستگاه موتور سیکلت مجهز شده است تا با سرعت هرچه بیشتر به ماموریت‌ها اعزام شوند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به اعتماد مردم و اعلام تمام موارد به پلیس ۱۱۰ پرداخت و تصریح کرد: هم اکنون با اعتمادی که مردم به پلیس دارند تمام موارد را به ۱۱۰ اعلام می‌کنند اگرچه خیلی از موارد فوریتی نبوده و اصلا ربطی به پلیس ۱۱۰ ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش فارس در این خصوص که آیا افرادی هستند که مزاحمت برای پلیس ۱۱۰ ایجاد کرده و تماس‌هایشان فقط از روی آزار باشد یا نه، اعلام کرد: متاسفانه باید گفت که مزاحم تلفنی نیز داریم؛ حدود ۱۰ درصد تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ به صورت مزاحمتی است.

سرهنگ ظهیری در پاسخ به این سوال که ماموران پلیس ۱۱۰ قبل از رفتن به ماموریت، مورد اعلام شده را راستی‌ازمایی می‌کنند یا خیر، اظهار داشت: پلیس ۱۱۰ بعد از اعلام مورد توسط شهروندان بلافاصله به محل اعزام می‌شود و اینگونه نیست که ما تماسی را بدون مراجعه بگذاریم؛ البته در برخی اوقات شهروندان انتقاد می‌کنند که چرا مامور به محل مراجعه نکرده است.

این مقام ارشد پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم که در تماس تلفنی که با مرکز ۱۱۰ برقرار می‌کنند مشخصات محل را کامل بیان کنند به طور مثال در اکثر موارد اسم و شماره ساختمان را بیان می‌کنند اما شماره واحد یا پلاک را اعلام نکرده و مامور وقتی به محل مراجعه می‌کند نمی‌داند زنگ کدام واحد را بزند؛ پس از شهروندان تقاضامندیم که در اعلام موارد خودشان بخصوص در مجتمع‌های مسکونی شماره بلوک، پلاک و واحد مربوطه را حتما اعلام کنند.
ارسال نظر