تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

رونمایی بیمه دی از طرح «وام ـ بیمه»

شرکت بیمه دی در راستای بهره‌مندی عموم مردم از خدمات بیمه‌ای، طی همکاری و قراردادی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، طرح «وام ـ بیمه» را ارائه می‌کند.


اقتصاد۲۴- مرتضی حسنی مدیر فروش و شبکه فروش این شرکت، با تاکید بر لزوم افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات بیمه‌ای گفت: شرکت بیمه دی همواره این موضوع را مد نظر داشته و با ارائه محصولات جدید و ارتقای خدمات بیمه‌ای متنوع می‌کوشد تا این مهم را محقق کند.
وی افزود: در این راستا بیمه دی طی انعقاد قراردادی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، امکان بهره‌مندی آحاد جامعه از طرح «وام ـ بیمه» را فرآهم کرده تا عموم شهروندان با سهولت بیشتری نسبت به تهیه بیمه‌نامه‌های خود اقدام کنند.
حسنی در ادامه بیان داشت: برای اجرای طرح «وام ـ بیمه» زیرساخت‌های ضروری در بخش‌های فناوری اطلاعات و فنی شرکت بیمه دی ایجاد شده و هماهنگی‌های لازم با حوزه فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز به انجام رسیده است.
مدیر فروش و شبکه فروش بیمه دی با اشاره به این که طرح «وام ـ بیمه» آماده بهره‌برداری است، گفت: از ابتدای شهریورماه امکان صدور بیمه‌نامه با استفاده از تسهیلات بانکی در سراسر کشور و برای تمامی ارکان شبکه فروش بیمه دی وجود خواهد داشت. وی اظهار امیدواری کرد؛ بیمه دی با ارائه خدمات نوین بیمه‌ای، ضمن افزایش ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی در کشور، در تأمین آرامش خاطر مشتریان و بیمه‌شدگان مؤثر باشد.

ارسال نظر