تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

رقم رهن و اجاره آپارتمان در جنت آباد مرداد ۱۴۰۳ + جدول

بررسی فایل‌های رهن و اجاره در محله‌های جنت آباد مرکزی، شمالی و جنوبی نشان می‌دهد برای رهن کامل واحدی ۴۰ تا ۵۰ متری و بدون امکانات، ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان در نظر داشت

اقتصاد۲۴- بازار معاملات مسکن همچنان راکد است و واسطه‌های ملکی نیز در انتظار تغییر این روند به سر می‌برند؛ البته بیکار ننشسته‌اند و به فعالیت در بازار رهن و اجاره روی آورده‌اند. در بخش خرید و فروش در مناطق ۲ و ۵ تهران، هم‌اکنون فروشنده وجود دارد، اما با وجود تخفیف، خریداری در بازار ملک نیست.
بازار اجاره نیز، گرمای سال‌های قبل را ندارد، اما نسبت به خریدوفروش در جریان است؛ اکثریت مستاجران اصرار به تمدید و سعی دارند با موجر به توافق برسند.
یک واسطه‌گر ملکی می‌گوید سال گذشته برای واحدی در جنت‌آباد مرکزی با ۷۰ متر مربع زیربنا، ۲۰۰ میلیون تومان رهن و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار اجاره ماهانه تعیین شده بود و در سال جاری این رقم به ۲۰۰ میلیون تومان رهن و ۲۰ میلیون اجاره ماهانه افزایش یافته است.

بررسی فایل‌های رهن و اجاره در محله‌های جنت آباد مرکزی، شمالی و جنوبی نشان می‌دهد برای رهن کامل واحدی ۴۰ تا ۵۰ متری و بدون امکانات، ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان در نظر داشت؛ برای رهن آپارتمانی ۶۰ تا ۷۰ متری و دارای پارکینگ وانباری نیز، به بودجه‌ای معادل ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان دست‌کم نیاز است.
در محله جنت‌آباد شمالی، رهن کامل واحدی ۱۴۵ متری، دارای ۳ خواب، پارکینگ و انباری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در محله جنت‌آباد جنوبی برای واحدی ۹۲ متری و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری، ۶۰۰ میلیون رهن و ۱۸ میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

ارسال نظر