تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی به حساب‌های وکالتی بانک سرمایه در طرح ثبت‌نام محصولات ایران خودرو

مشتریان ارجمند بانک سرمایه می‌توانند برای ثبت‌نام محصولات ایران خودرو، حساب‌های خود را صرفاً با پرداخت ۱۳۰ میلیون تومان (یعنی ۱۰۰ میلیون تومان کمتر از مبلغ اعلام‌شده از سوی آن شرکت) وکالتی نمایند.

اقتصاد۲۴-به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو، با اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی، مشتریان ارجمند را قادر می‌سازد تا صرفاً با پرداخت ۱۳۰ میلیون تومان حساب‌های خود را وکالتی نمایند؛ لذا مشتریان گرامی به منظور استفاده از این اعتبار می‌توانند تا روز یکشنبه مورخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ با مراجعه به هر یک از شعب بانک سرمایه و همچنین به صورت غیرحضوری تا ساعت ۲۴ آن روز با مراجعه به نشانی اینترنتی https://www.sbank.ir/web_directory/۴۲۱۰.html حساب خود را صرفاً با رعایت حداقل مانده حساب، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال معادل ۱۳۰ میلیون تومان وکالتی نمایند.

گفتنی است صرفا مشتریانی که به صورت غیرحضوری نسبت به وکالتی نمودن حساب خود به نفع شرکت ایران خودرو اقدام نمایند امکان استفاده از مبلغ اعتبار یک میلیارد ریالی را دارا می‌باشند.

شایان ذکر است مشتریان محترم ۴۸ ساعت پس از وکالتی نمودن حساب خود نزد بانک سرمایه می‌توانند جهت ثبت نام برای خرید محصولات ایران خودرو از تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ تا تاریخ یک شهریور ۱۴۰۳ به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به آدرس ikcosales.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر