تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

سید مجید بختیاری: بیمه دی، یکی از بهترین شرکت‌های صنعت در حوزه دیجیتال است

سید مجید بختیاری از فعالان صنعت بیمه طی بازدید خود از غرفه بیمه دی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه این شرکت را در حوزه دیجیتال یکی از شرکت‌های پیش رو در صنعت دانست.


اقتصاد۲۴- مهندس بختیاری، مسئول کمیسیون تحول دیجیتال سندیکای بیمه گران ایران، در خصوص روند تحول دیجیتال بیمه دی تصریح کرد: این شرکت یکی از بهترین شرکت‌ها در این حوزه است. به جهت نگرش، الگو‌های ذهنی و سواد دیجیتال، بیمه دی در سطح مناسبی قراردارد و هر روز تقویت می‌شود و قاعدتا خروجی این موضوع باعث ارتقای کسب و کار خواهد شد.

بختیاری در ادامه افزود: شرکت بیمه دی در بحث سودآوری عملکرد مطلوبی داشته است و امیدوارم این روند با عزم نیروی انسانی و شبکه توزیع خدمات که توانسته اند همدلی و هم افزایی خوبی را با یکدیگرداشته باشند، ادامه یابد.


بیمه دی، سودآور و مشتری مدار

وی همچنین درباره قرارداد بیمه درمان تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: وقتی شرکتی هفت سال متوالی یکی از مگاپروژه‌های صنعت بیمه را در دست اجرا داشته است، می‌توان این برداشت را داشت که قطعاً رضایتمندی در نحوه ارائه خدمات در این چند سال وجود داشته است. مدیریت این قرارداد کار هرشرکتی نیست و باید زیرساخت‌ها و دانش فنی بالغی این پروژه را مدیریت کند که بیمه دی این قابلیت را دارد و این مهم را به اثبات رسانیده است. این بلوغ در اثر همدلی نیروی انسانی و نگاه خوبی که مدیریت کلان شرکت دارد به دست آمده است. معتقدم مجموعه بیمه دی می‌توانند موفقیت‌های بیشتری را هم رقم بزنند.

وی هم چنین افزود: حضور اجتماعی بیمه دی در نمایشگاه‌های مختلف پر قدرت و پر رنگ بوده است. همچنین این شرکت در رسانه هم توانسته حضور پررنگ و خوبی داشته باشد که نشان از هماهنگی این مجموعه دارد، و وقتی صدای هماهنگی از یک مجموعه شنیده می‌شود می‌توان گفت توفیقات دور از دسترس نخواهد بود.

سید مجید بختیاری در پایان افزود: به همه همکارانم در شرکت بیمه دی خداقوت می‌گویم و مطمئنم که همه کمک می‌کنند تا بالاترین دارایی این شرکت که انسجام سازمانی است را حفظ کنند و در جهت موفقیت‌های بیشتر شرکت در کنار هم باشند و به اهداف این شرکت شامل خلق ارزش‌های جدید در صنعت بیمه، سرآمدی و پدیده شدن در صنعت بیمه برسند.

گفتنی است مهندس سید مجید بختیاری از سال‌های ۹۳ الی ۹۷ به عنوان مدیرعامل در شرکت بیمه دی حضور داشته است.

ارسال نظر