تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
بررسی آخرین تغییرات قیمت طلا

حرکت مواج قیمت‌ها در بازار طلا

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ همزمان با افزایش قیمت اونس جهانی طلا و افت قیمت دلار در روند سردرگم و بلاتکلیفی بازگشایی شد. بازار طلا هر لحظه با نوسانات افزایشی و کاهشی روبه‌رو و قیمت سکه در تمامی قطعات نزولی شده است. حباب سکه نیز در تمامی قطعات، روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز نیز کاهشی و در نیمه کانال انتهایی کریدور پنجم سرگردان است.

اقتصاد ۲۴- قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ با بلاتکلیفی بازگشایی شدند. بازار طلا همزمان با افزایش قیمت اونس طلای جهانی و افت قیمت دلار با نوسانات کاهشی و افزایشی مواجه شده است. بازار سکه نیز از آغاز معاملات، در سردگرمی بود و در این لحظه با حمایت دلار، در تمامی قطعات نزولی شده است. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، با کاهش هشت دلاری، با رقم ۲۴۷۴ دلار به ثبت رسیده است.
همچنین قیمت دلار امروز هم مانند روز گذشته با کاهش قیمت مواجه شده و در نیمه کانال پایانی کریدور پنجم نوسانی شده است.

قیمت نقره کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با ۶ سنت افزایش، روی رقم ۲۷ دلار و ۹۱ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹، اما در بازار داخل با ۳۳۰ تومان کاهش، گرمی ۵۳ هزار و ۳۶۰ تومان به فروش رسید.

سکه گرمی به کانال ۶ میلیون تومانی سقوط کرد

بازار سکه امروز در روند نامتوازن و سردرگمی بازگشایی شد، با این‌حال در این لحظه با حمایت دلار روند کاهشی را در پیش گرفته است. قیمت سکه امامی با ۲۹۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۱ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۳۱۰ هزار تومانی، روی رقم ۳۷ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: پول‌ها از بازار دلار و سکه به کجا سرازیر می‌شود؟


همچنین قیمت نیم سکه با ۱۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، به‌ترتیب با رقم‌های با رقم ۲۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، به کانال پایین‌تر سقوط کرد و با رقم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا با لیدری اونس جهانی افزایش یافت

قیمت طلا امروز با نوسانات کاهشی و افزایشی همراه بود و در این لحظه با لیدری اونس جهانی صعودی شده است. هر مثقال طلا با ۸۷ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۵ میلیون و ۲۳۴ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۵‍۱۷ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۹ هزار و ۵۹۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۴۷۰ هزار و ۸۰۰ تومان به ثبت رسیده است. حباب سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۱۱۵ هزار تومان، بهار آزادی ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۸۷ هزار تومان، ربع سکه ۱۰۳ و حباب سکه گرمی نیز ۷۷ هزار تومان کاهش یافت.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر