تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل عضو هیأت رئیسه جبهه اصلاحات درباره کابینه پیشنهادی دولت

عضو هیأت رئیسه جبهه اصلاحات با تأکید بر اینکه الان در فضایی هستیم که حجم انتقادات زیاد است، اظهار داشت: رئیس جمهور در یک گوشه قرار گرفته و همه از وی انتقاد می کنند و کسی هم نیست که جواب این انتقادات را بدهد.

اقتصاد۲۴-علی شکوری‌ راد، عضو هیأت رئیسه جبهه اصلاحات، درخصوص لیست پیشنهادی مسعود پزشکیان برای کابینه دولت چهاردهم، اظهار داشت: یک اشکال اساسی در کار دولت جدید وجود دارد؛ یک مجموعه وزرا اسامی شان مطرح شده، اما هیچ پیوند اطلاع رسانی ندارد و کسی هم نمی آید در مورد آنها حرف بزند. شناخت ها هم خیلی غیردقیق است. امروز راجع به کسی از آنها چیزی می شنوید فردا چیز دیگری. در فضای مجازی کسی که اولین بار اطلاعات را عرضه می کند او افکار عمومی را می سازد.

 وی در ادامه تاکید کرد: به خاطر اینکه پیوند اطلاع رسانی به همراه لیست وزارتخانه های مختلف به جامعه داده نشده، اطلاع رسانی را افرادی به صورت پراکنده انجام دادند، برخی هم حسن نیت نداشتند.

عضو هیأت رئیسه جبهه اصلاحات اظهار داشت: الان در فضایی هستیم که حجم انتقادات زیاد است، کسی هم نیست جوابشان را بدهد. رئیس جمهور در یک گوشه قرار گرفته و همه از وی انتقاد می کنند.

همچنین وی تاکید کرد: آقای پزشکیان بر اساس تحلیل و شناخت افراد کابینه را انتخاب کرده است و همچنین زمانی می توانیم ارزیابی دقیق کنیم که ببینیم انتخاب های رئیس جمهور خلاف وعده های ایشان عمل می کنند.

منبع: جماران
ارسال نظر