تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
بررسی آخرین تغییرات قیمت طلا

ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار طلا

قیمت طلا و سکه در آخرین روز هفته با روند نامتوازنی بازگشایی نشد. قیمت سکه با افت دلار همراه شده و قیمت طلا با رشد اونس جهانی افزایش محدودی داشت. روند کاهشی در بازار سکه با افت قابل توجه حباب رخ داد به گونه‌ای که حباب سکه بهار بیش از ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد.

اقتصاد ۲۴- قیمت طلا و سکه امروز پنجشنبه ۲۵ مرداد روند متوازنی نداشت. قیمت قطعات سکه با حمایت دلار کاهشی شد. این افت قیمت، سکه بهار را در کانال ۳۶ میلیون تومانی نشاند و سکه امامی در آستانه برگشت به کانال ۴۰ میلیون تومانی قرار گرفت.

معامله‌گران کاهش نقدینگی در بازار‌های مالی و سرازیر شدن بخشی از سرمایه‌ها برای پیش فروش خودرو را نیز یکی از دلایل ریتم نزولی بازار طلا می‌دانند.

نقره افزایشی شد

گفتنی است قیمت اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۴۵۶ دلاری در حال معامله است و رشد نزدیک به هشت دلاری دارد. قیمت اونس نقره روی رقم ۲۸ دلار و ۵۰ سنتی در حال معامله است و رشد ۴۷ سنتی دارد. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۵۳ هزار و ۳۵۰ تومانی در حال معامله است و رشد ۷۸۰ تومانی دارد.

سکه بهار پرچمدار افت قیمت شد

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۲۵ مرداد با کاهش ۸۵ هزار تومانی روی رقم ۴۱ میلیون و ۹۰ هزار تومانی در حال معامله است. قیمت سکه بهار با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی یک کانال عقب‌نشینی کرده و روی رقم ۳۶ میلیون و ۹۱۰ هزار تومانی ایستاده است.


بیشتر بخوانید: رشد نقدینگی سکوی پرتاب دلار خواهد شد؟


گفتنی است قیمت نیم سکه و ربع سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ترتیب با رقم ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در حال معامله هستند. قیمت سکه گرمی بدون تغییر در سطح ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

حباب سکه بهار نیم میلیون تومان ریخت

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۱ هزار تومانی با رقم ۱۵ میلیون و ۷۲ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد سه هزار و ۵۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۸۱ هزار تومان ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۳۵ هزار تومانی در حال معامله است.

حباب سکه امروز در تمام قطعات کاهش داشت. حباب سکه امامی ۲۶۸ هزار تومان، سکه بهار ۵۷۳ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۷۴ هزار تومان، ربع سکه ۱۴۳ هزار تومان و سکه گرمی ۲۱ هزار تومان کاهش داشت.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر