تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

این خبر مهم بنزینی وزارت نفت را بخوانید

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور گفت: در حال حاضر برای رفاه حال زائرین اربعین تمامی انبارهای سوخت مناطق منتهی به غرب کشور پُر است و مشکلی از این نظر نداریم.

اقتصاد۲۴-جعفر سالاری نسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور در بخش خبری در خصوص وضعیت سوخت رسانی به زائرین اربعین گفت:در حال حاضر تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز زائرین اربعین حسینی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: او افزود: همچنین در تمامی مسیرهای منتهی به غرب کشور خودروهای سیار سوخت رسان و همچنین کارت های سوخت جایگاها افزوده شده است و در درون مرزها جایگاهای سیار را نیز فعال کرده ایم.

سالاری نسب گفت خودروهای حامل سوخت نفت و گاز و سوخت بنزین هم به مناطق اعزام کرده ایم خوشبختانه سوخت کافی به مناطق منتهی به غرب کشور ارسال شده و همچنین انبارهای سوخت نیز فرآورده ارسال شده و از این نظر مشکلی در تامین سوخت زائرین اربعین نداریم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اضافه کرد: در جایگاه های سوخت به ازای هر سکو یک کارت سوخت وجود داشت ولی با توجه حال رفاه زائرین به ازای هریک نازل سوخت (تلمبه) کارت سوخت اضافه شده است.

ارسال نظر