تاریخ انتشار: ۱۸:۴۴ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

رأی مثبت اکثریت اعضای کمیسیون عمران مجلس به تنها وزیر پیشنهادی زن

غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، خانم صادق‌مالواجرد را مورد اعتماد دانست.

اقتصاد۲۴-غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، خانم صادق‌مالواجرد را مورد اعتماد دانست.

غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ما به خانم صادق مالواجرد اعتماد می‌کنیم و او را فرد شایسته‌ای برای وزارت بزرگ راه و شهرسازی می‌دانیم.

وی تأکید کرد: خوشبختانه در آخرین جلسه کمیسیون عمران مجلس، اکثریت اعضای این کمیسیون به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای مثبت دادند


شریعتی با بیان اینکه جز برای ریاست جمهوری منع دیگری برای استفاده از ظرفیت و توانمندی زنان کشور وجود ندارد افزود: خانم صادق‌مالواجرد کارکشته وزارت راه و شهرسازی هستند و سال‌ها در این وزارتخانه فعالیت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به لحاظ مدیریتی توان بالایی دارد و تحصیلاتش نیز مرتبط با حوزه فعالیت وزارت راه و شهرسازی است. اگر ما به فردی با چنین سابقه‌ای اعتماد نکنیم، به چه کسی می‌خواهیم اعتماد کنیم؟

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کسانی که با خانم صادق‌مالواجرد مخالف بودند نگرانی‌هایی داشتند که برطرف شد و امیدواریم سایرین هم به او اعتماد کنند. خانم صادق‌مالواجرد در جایگاه وزارت، رفتار تخصصی و مدیریتی مناسبی خواهد داشت.

نفر برهان محمودی برچسب‌ها کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی رای اعتماد وزارت راه و شهرسازی غلامرضا شریعتی فرزانه صادق مالواجرد

منبع: ایرنا
ارسال نظر